سرپرست جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل گفت: در راستای ورود قشر تحصیل‌کرده به بازار کار دوره‌های مهارت‌افزایی برای دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ مهران اوچی اردبیلی در دیدار با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل اظهار داشت: آمادگی داریم با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی در راستای مهارت‌افزایی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی گام برداریم و زمینه‌ساز کسب مهارت برای این قشر تحصیل‌کرده در راستای ورود آنها به بازار کار باشیم.

وی با تاکید بر افزایش همکاری‌های آموزشی و پژوهشی با دانشگاه آزاد اسلامی استان گفت: تاکنون چند طرح تحقیقاتی با دانشگاه آزاد اسلامی داشته‌ایم که امیدوارم سطح این همکاری‌ها روز به روز افزایش یابد چرا که توسعه این همکاری‌ها زمینه‌ساز افزایش اقدامات تحقیقی و پژوهشی در منطقه می‌شود.

سرپرست جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل با ارائه گزارشی از فعالیت‌های مراکز فعال این واحد تصریح کرد: مرکز انتشارات جهاد دانشگاهی آماده ارائه خدمات چاپ و انتشار کتاب‌های اعضای هیئت علمی و دانشجویان این دانشگاه است که در این زمینه اقدامات موثر و مطلوبی نیز انجام شده و ده‌ها عنوان کتاب در این انتشارات منتشر شده است.

اوچی اردبیلی با اشاره به مشارکت جهاد دانشگاهی استان اردبیل بادیگر نهادها و دستگاه‌های اجرایی و نیز مراکز دانشگاهی و پژوهشی بیان کرد: جهاد دانشگاهی به عنوان نهادی علمی، پژوهشی، فرهنگی و آموزشی در خدمت مراکز آموزش عالی است و آماده همکاری و مشارکت هر چه بیشتر در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های مختلف تحقیقاتی و آموزشی است.

سرپرست جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل با اشاره به ظرفیت‌های موجود برای همکاری مشترک این نهاد با دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل افزود: دانشگاه آزاد یکی از مراکز آموزش عالی مهم در استان به شمار می‌رود که جمعیت زیادی از دانشجویان در مراکز این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند و در راستای مهارت‌آموزی به این قشر از آمادگی لازم برخورداریم تا با برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی مختلف بتوانیم زمینه ورود آنها به بازار کار و کسب درآمد را فراهم کنیم.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 710617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =