در ۲۵ مرداد، باز هم اخبار و مذاکرات مجلس در خصوص رای اعتماد به کابینه دوازدهم، در مرکز توجه مخاطبان بود.

به طورکلی در سرویس سیاسی، پربازدیدترین اخبار به مسایل کابینه دوازدهم اختصاص داشت. از جمله توهین و ناسزاگویی نماینده خرمشهر به ظریف در مجلس رکورد بازدیدها را شکست و همچنین بگومگوی‌ لفظی نماینده‌مخالف با وزیرپیشنهادی‌ ارتباطات بازدید زیادی داشت. حتی  وقتی ظریف، «آقای برجام» خطاب شد و ابطحی خودش را گزینه بهتری معرفی کرد! هم نگاه‌های مخاطبان به مذاکرات مجلس بود.

در سرویس اقتصاد هم نقل قول قاضی‌پور خطاب به وزیر پیشنهادی پربازدید بود که گفت: باید دادگاهی می‌شدید نه وزیر! در این سرویس دفاع جوان‌ترین وزیر کابینه دوازدهم مقابل نمایندگان مجلس هم بازدید زیادی داشت و همچنین عنوان شد بازنشستگان و مستمری بگیران وام ۳۰ میلیونی می‌گیرند.

در سرویس فرهنگی خبر حضور بازیگر «بتمن» در فیلم کارگردان جوان ایرانی بازدید زیادی داشت. همچنین این صحبت کیوان ساکت که یاس می‌تواند مشکلات را به گوش دولتی‌ها برساند، پربیننده شد. در این سرویس عنوان شد دنیل کریگ سرانجام سکوتش را شکست و گفت: جیمز باند بعدی من هستم!

در سرویس جامعه خبر آمد تقدیر محسن هاشمی از شهردار تهران برای تغییر نام نیایش به آیت‌الله هاشمی صورت گرفته و پربازدید شده است. همچنین مخاطبان خواستند بدانند در اقامتگاه زنان رهایی‌یافته از اعتیاد و کارتن‌خوابی چه می‌گذرد! همچنین خبر پربازدید دیگری نشان داد معاون کرباسچی شهردار مشهد شده است.

در سرویس بین‌الملل، خبر پربازدید به ظریف اختصاص داشت که رمز اقتدار کشور را بیان کرد و صدای احسنت نمانیدگان بلند شد! در این سرویس نقل قول نماینده مخالف ظریف در مجلس هم پربازدید بود که گفت: به ترامپ بگویید ظریف با لبخندهایش رفت و ابطحی شجاع و خشن آمده است! همچنین شرط نماینده مخالف برای رأی دادن به ظریف پربازدید بود.

در سرویس طنز هم ابتکار جدید دزدها خنده بر لب‌ها نشاند.

 

57231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 698016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =