۰ نفر
۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰
آیفون ایکس جعبه باز را ببینید

آیفون ایکس 999 دلاری هنوز نیامده، به قیمت 1500 دلار در بازار سیاه به فروش می‌رسد.

به گزارش خبرآنلاین، اپل می‌گوید تقاضا بیش از حد است و کاربران در بازارهای برگزیده پس از چند دقیقه پیش خرید گوشی را تمام کرده‌اند. به همین دلیل برخی با پیش خرید گوشی جدید و لیست کردن آن در ebay، این گوشی هنوز نیامده را به قیمت 1500 دلار به فروش می‌رسانند.

این در حالی است که گوشی بین 3 تا 5 هفته دیگر به دست مشتری خواهد رسید اما ذوق و شوق برای خرید به حدی بالا است که بازار سیاه فروش در ebay برای آن شکل گرفته است.

از سوی دیگر گوشی‌ آیفون ایکس به درب اپ استور رسیده و در انبارها نگهداری می‌شود. تصاویری که در زیر مشاهده می‌کنید، آیفون ایکسی است که وارد یکی از فروشگاه‌های اپل شده و منتظر دستور مدیران برای عرضه مستقیم است.

پیش‌تر گفته می‌شد اپل 40 میلیون گوشی تا پایان 2017 به دست مشتریان می‌رساند اما این رقم به 30 میلیون رسیده و مشتریان باید بعد از سال نو میلادی گوشی خود را دریافت کنند.

برخی بازارها در دقایق اولیه، اتمام موجودی خود را اعلام کرده اما برخی بازارهای دیگر هنوز پیش فروش دارند.

خبر دیگری که درباره آیفون ایکس منتشر شد خبر اخراج کارمند اپل است که دخترش بدون اجازه تصویر آیفون ایکس را در فضای مجازی منتشر کرد.

اپل قوانین سرسختانه ای در این زمینه دارد و ظاهرا با هیچ کسی شوخی ندارد!

آیفون ایکس نه تنها گران‌ترین گوشی اپل است بلکه با شکسته شدن اسکرین باید 279 دلار بپردازید که با هزینه‌های جانبی بدون apple care باید 549 دلار پرداخت. بنابراین قبل از خرید، کمی فکر کنید.

5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 722122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ژن خوب A1 ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۷
    18 17
    مفته والا ...برسه ایران خریدمش