۰ نفر
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸
موج انتخابات در ساحل آرام جزیره کیش

با توجه به نزدیک شدن به روز سرنوشت ساز بیست و نهم اردیبهشت ماه و افزایش شور انتخابات ریاست جمهوری در کشور و به دنبال افتتاح سه ستاد حامیان دکتر حسن روحانی و ستاد انتخاباتی مرکزی در کیش، این جزیره مرجانی به طور رسمی وارد فضای تبلیغاتی پیش از انتخابات شد.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی ستاد انتخاباتی دکتر روحانی ، با بررسی های صورت گرفته در ماه گذشته، ستاد انتخاباتی استان هرمزگان از بین فعالان سیاسی و اقتصادی علاقه مند به مشارکت و همکاری در این زمینه، پس از یک اجماع کلی اعضای ستاد مرکزی جزیره کیش را تعیین کرد .

رحمان سادات نجفی از چهره های فعال اقتصادی جزیره به عنوان ریاست ستاد انتخاب شد؛ محسن روزبهانی به عنوان قائم مقام و داریوش خدامرادی به سمت رئیس شورای سیاست گذاری ستاد از سوی ابراهیم امینی پور رئیس ستاد استان هرمزگان منصوب شدند .
همچنین عبدالرحمن ارزانی، مصطفی ابراهیمی، رحیم فرهادی افشار، عبدالرحیم قاسم نژاد، شاهرخ ندیمی و خالد دریابر به عنوان اعضای شورای سیاست گذاری و کوروش کشمیری به سمت دبیر شورا تعیین شدند .
ستاد مرکزی انتخاباتی دکتر حسن روحانی سیزدهم اردیبهشت ماه جاری به همت فعالان اقتصادی و سیاسی این قطب گردشگری در میدان سنایی ،ساختمان بیست با حضور مسئولان و هواداران این نامزد انتخاباتی افتتاح شد و به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.
تاکنون در جزیره کیش ستاد احزاب در میدان ساحل ( حد فاصل بازار زیتون و ساختمان دیپلمات) با رویکرد اتحاد و حضور فعال احزاب حامی دکتر روحانی با نگرش های مختلف، ستاد ویژه بانوان حامی این نامزد انتخاباتی متشکل از جمعی از بانوان فعال اجتماعی در فاز 4 صدف در بازارچه صدف با رویکرد حضور همیشگی و فعال زنان و همچنین ستاد جوانان حامی وی در فاز 2 شهرک صدف میدان گلستان در بازار چه گلستان با رویکرد جوانگرایی و به کارگیری موثر جوانان در امور اجتماعی افتتاح شده است و فعالیت می کند .
دبیر شورای سیاست گذاری ستاد انتخاباتی دکتر روحانی گفت : قرار است در هفته سوم اردیبهشت ماه دو ستاد دیگر توسط حامیان مردمی دکتر روحانی در شهرک سفین افتتاح شود.
ساکنان جزیره مرجانی کیش همگام با مردم سراسر ایران اسلامی و با بصیرت و آگاهی با حضور در پای صندوق های رای نامزد اصلح خود را انتخاب می کنند و بار دیگر همدلی و همراهی خود را در یکی دیگر از عرصه های سرنوشت ساز کشور به منصه ظهور می گذارند.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 662817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =