سرمربی تیم پرسپولیس بازهم از حسین ماهینی در پست غیر تخصصی‌اش استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات با سر و صدای بسیار شایان مصلح مدافع چپ جوان تیم سپیدرود رشت را به خدمت گرفت و با حفظ محمد انصاری، بازیکنی که پست تخصصی اش دفاع چپ است، خیال خود را از آن جناح راحت کرد.

با این حال در بازی شب گذشته مقابل فولاد، برانکو ایوانکویچ از هیچ کدام از این بازیکنان در پست دفاع چپ بهره نبرد بلکه بازهم مثل اکثر مقاطع فصل گذشته، حسین ماهینی را در پست غیر تخصصی اش یعنی دفاع چپ به کار گرفت. البته این تصمیم برانکو دلایل خاص خود را داشت.

نکته اول این بود که به دلیل مصدومیت سید جلال حسینی، برانکو مجبور بود تا از محمد انصاری به عنوان زوج شجاع خلیل زاده در قلب خط دفاعی استفاده کند.

نکته دیگر اینکه در سمت راست پرسپولیس مدافعی آماده به نام صادق محرمی حضور دارد که برانکو به هیچ عنوان حاضر نیست از او بگذرد. بازیکنی که در این فصل شماره 2 قرمزها را بر تن می کند و این سودا را در سر دارد تا یاد و خاطره مهدی مهدوی کیا را برای هواداران پرسپولیس زنده کند. به همین دلیل حسین ماهینی را نه در پست اصلی اش(دفاع راست) بلکه در دفاع چپ به بازی گرفت.

آخرین نکته اینکه حسین ماهینی کاپیتان دوم سرخ هاست و در شبی که سید جلال غایب ترکیب پرسپولیس بود، برانکو به دنبال این بود که از کاپیتان دومش حتما در ترکیب استفاده کند تا بازوبند کاپیتانی پرسپولیس بر بازوی بزرگان تیم باشد.

ضمن اینکه ارنج امشب برانکو این پیام را برای مصلح جوان داشت که فیکس شدن در پرسپولیس به این سادگی ها نیست و قطعا او باید خیلی بیشتر تلاش کند تا بتواند سمت چپ خط دفاعی این تیم را مال خود کند.

 

 

 

254 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 691281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =