حسینعلی حاجی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس، در تذکری خطاب به رئیس مجلس از نظارتش بر صحبت‌های رئیس مجلس به وسیله یک جعبه پرده برداری کرد.

به گزارش خبرآنلاين؛ اين عضو فراكسيون ولايي مجلس دهم، گفت: آقاي لاريجاني! وقتي شما در جايگاه رياست نشسته ايد، شان شما و مجلس اين است كه اگر حرفي را مي‎زنيد همه بايد اجرا كنند. من جعبه اي را اينجا گذاشتم و مطالبي كه شما ميگوييد را داخلش مي‌گذارم مثلا چند نمونه را عرض مي‌كنم.

او ضمن اشاره به قانون انتخابات رياست جمهوري و بحث صدور گواهينامه بدون پايان خدمت؛ در ادامه سخنانش به بخش‌هايي از سخنان گذشته لاريجاني اشاره کرد و مثال زد: مثلا 13/ 11/ 95 گفتيد كه كميسيون عمران تا يك ماه گزارش پلاسكو را بياورد، ولي 6 ماه طول كشيد. 96/3/2  شما به آقاي ربيعي گفتيد كه راجع اشتغال كار جامعي انجام دهند اما هنوز ما چيزي نمي بينيم. يعني در مجلس معاونت نظارت و ديگران نيستند تا اين موارد را كنترل كنند تا به موقع انجام شود؟

علي لاريجاني اين تذكر را اينگونه پاسخ داد: در مورد قانون انتخابات با شوراي نگهبان جلسه اي گذاشتيم و اگر خواستيد آقاي كوليوند هم توضيحي مي‌دهند. كميته اي با حضور آقاي كوليوند، نماينده شوراي نگهبان و دولت تشكيل شده است. اين كميته در حال بررسي قانون انتخابات رياست جمهوري است تا مشكلات اين قانون حل شود.

او ادامه داد: در مورد بحث ايثارگران و صدور گواهينامه هم با ستاد كل جلسه گذاشته ايم و قرار است رئيس ستاد كل به مجلس بيايند و با من جلسه بگذارند تا موارد را حل كنيم. در مورد بحران آب و موارد ديگر هم در حال پيگيري هستيم و نتيجه را بايد اعلام كنيم.

27217

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 711233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =