ایسنا نوشت: یک منبع پزشکی از کشته و زخمی شدن ده‌ها تن در حملات جنگنده‌های ائتلاف عربی به رهبری عربستان علیه شهرهای تعز و صعده خبر داد.

این منبع در گفت‌وگو با شبکه خبری المیادین اظهار داشت: تعداد قربانیان حمله جنگنده‌های ائتلاف عربی به بازار منطقه" آل الشیخ" در صعده واقع در شمال یمن به ۲۳ کشته و چهار زخمی افزایش یافت.

به گفته این منبع، در تعز نیز حملات جنگنده‌های ائتلاف به بازار" النجیبیه" در منطقه "الهاملی" منجر به کشته شدن هشت تن و زخمی شدن ۱۵ تن دیگر شد.

یک منبع نظامی در گفت‌وگو با المیادین اظهار داشت: ارتش و کمیته‌های مردمی یمن حمله ویژه‌ای را به پایگاه‌های نیروهای وابسته به عبدربه منصورهادی، رئیس‌جمهور مستعفی یمن در منطقه ارتفاعات "السفینه" و "العقران "آغاز کرده که در این حمله خسارات شدیدی به نیروها و مهمات دولت مستعفی وارد شد.

وزارت دفاع یمن از کشته و زخمی شدن تعدادی از نیروهای هادی در منطقه ارتفاعات "القاضی" و فرودگاه منطقه "صرواح" در استان مارب خبر داد.

در مقابل جنگنده‌های ائتلاف عربی منطقه "المخدره" در غرب این استان را هشت بار هدف حمله قرار دادند.

به گفته این منبع نظامی استان الجوف شاهد درگیری‌های شدیدی بود که طی آن ده‌ها تن از نیروهای هادی در حمله غافلگیرانه ارتش و کمیته‌های مردمی به پایگاه‌هایشان در ارتفاعات "القناصین" در شهر "الغیل" واقع در شمال غرب استان الجوف که در مرز با عربستان قرار دارد، کشته و زخمی شدند.

در مرزهای مشترک یمن و عربستان نیز ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با موشک‌های کاتیوشا و آتش توپخانه پایگاه‌های نیروهای ائتلاف که شامل نیروهایی از ارتش سودان و نیروهای هادی در شمال صحرای میدی در مرز با عربستان بود هدف قرار داده و به این ترتیب تعدادی از این نیروها کشته و زخمی شدند.

52310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 737392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =