نشست مشترک معاون تحقیقات و منابع انسانی شرکت توانیربا مدیران شرکت برق منطقه ای سمنان

با حضور معاون تحقیقات و منابع انسانی شرکت توانیر و مدیران کل حوزه معاونت منابع انسانی و تحقیقات این شرکت و مدیرعامل ، معاونین و مدیران شرکت برق منطقه ای سمنان نشست مشترکی در این شرکت برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین در این نشست مهندس کرم رضایی معاون تحقیقات و منابع انسانی شرکت توانیر ضمن تشکر از زحمات و تلاش های مجموعه مدیریت و کارکنان شرکت برق منطقه ای سمنان اظهار داشت : حضور مدیران کل دفاتر معاونت منابع انسانی و تحقیقات شرکت توانیر به منظور رفع مشکلات و موانع احتمالی و تبیین انتظارات صنعت برق از بخش‌های مختلف منابع انسانی، تحقیقات و انفورماتیک شرکت‌های زیر مجموعه می باشد.
معاون تحقیقات و منابع انسانی شرکت توانیر با اشاره به اهمیت حوزه منابع انسانی و فعالیت های در این بخش گفت : در انجام وظایف و مسئولیت ها ، باید اصل عدالت و رعایت حقوق شرعی و قانونی کارکنان و ذینفعان رعایت گردد.
مهندس رضایی در تبیین انتظارات عمومی توانیر و بخصوص معاونت منابع انسانی و تحقیقات این شرکت از شرکت‌های زیر مجموعه بیان داشت : تلاش در جهت حذف گام‌های بروز فساد و مقابله با ایجاد اینگونه گلوگاه‌ها، رعایت اخلاق اداری و شئونات اسلامی و حضور حداکثری مدیران و مجموعه آنان در نماز جماعت و توجه به حجاب و عفاف از جمله انتظارات مد نظر می باشد.
مهندس سید علی اکبر صباغ ، رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت برق منطقه ای سمنان با اظهار خرسندی از حضور معاون تحقیقات و منابع انسانی شرکت توانیر و مدیران دفاتر کل دراین شرکت گفت : توجه به دغدغه کارکنان و اهتمام در رفع مشکلات آنان موجب می شود تا رسالت اصلی صنعت برق که خدمت رسانی به مردم و تامین برق مطمئن به آنان است بهتر و سریعتر محقق گردد.
وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی و وسعت استان سمنان و همجواری با 8 استان دیگر کشور افزود : شرکت برق منطقه ای سمنان در کنار وظایف اصلی خود ، وظیفه ترانزیت و تبادل انرژی برق از طریق شبکه های انتقال به شبکه سراسری برق را بر عهده دارد .
مهندس سید علی اکبر صباغ، با بیان موفقیت این شرکت درعبور موفق از پیک بار برق در تابستان سال جاری گفت: علیرغم افزایش مصرف برق مشترکین به نسبت سال های گذشته ، با فرهنگ سازی و مدیریت مصرف برق و تعامل و همکاری صنایع سنگین و مشترکین خاص این شرکت در طرح تعطیلات تابستانی توانستیم با موفقیت ،ایام پیک بار را پشت سر بگذاریم .
در ادامه گزارشی توسط معاونین منابع انسانی و برنامه ریزی و تحقیقات شرکت برق منطقه ای سمنان ارائه گردید و در پایان از سوی مدیران دفتر فن آوری اطلاعات ، ارتباطات و آمار ، دفتر توسعه مدیریت و بهره وری، دفتر تحقیقات و توسعه فن آوری و دفتر توسعه منابع انسانی و آموزش شرکت توانیر ، مباحثی پیرامون حوزه های مربوطه بیان شد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 720997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =