بیش از 100 دستگاه اجرائی استان سمنان به مولّد برق اضطراری مجهز هستند

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان در رزمایش قطع برق ادارات و ارزیابی آماده به کارگیری مولّدهای برق اضطراری که در شرکت توزیع برق استان سمنان برگزار شد ، حضور یافته و در جریان روند این برنامه قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین ایرج کارخائی در این رزمایش گفت: رزمایش قطع برق ادارات و ارزیابی آنها در زمینه استفاده از مولّد برق اضطراری ، دقیقاً در راستای اهداف پدافند غیرعامل است.
وی افزود: پدافند غیرعامل یعنی این که تمهیداتی بیندیشیم و راه کارهائی ارائه دهیم که در شرایط خطر و بحران بتوانیم به صورت مستمر به مردم خدمات دهی نموده و وقفه ای در آن ایجاد نشود.
وی اظهار داشت : در سطح استان بیش از 100 دستگاه اجرائی و مراکز مهم، به مولّد برق اضطراری مجهز هستند و پیگیر هستیم تا تمامی دستگاه ها به این سیستم تجهیزشوند.
وی با عنوان این که پدافند غیرعامل یعنی این که چنانچه در شرایط خاص، مراکز ما دچار قطعی برق شدند، بتوانند با تمهیدات به عمل آمده ، مولّدهای موجود را سریع وارد مدار نمایند تصریح کرد: برق زیر ساخت بسیار مهمی است و قطع برق باعث ایجاد اختلال در دیگر حوزه ها می گردد و با آمادگی لازم و بهره گیری به موقع از دیزل ژنراتور اضطراری، می تواند در ارائه خدمات خللی ایجاد نگردد.
وی ضمن تشکر از شرکت توزیع برق استان در اجرای شایسته این رزمایش یادآور شد : با تلاش متخصصین و کارشناسان این شرکت، برنامه ارزشمندی همچون سال های گذشته به انجام رسید و عملیاتی کردن این گونه رزمایش ها، در آمادگی دستگاه ها برای مواقع بحرانی بسیار ارزشمند و تاثیرگذار است.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 723669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =