روز دوم اسفند ماه یک تحلیل سیاسی از علیرضا زاکانی به عنوان چالش جدید اصولگرایان مطرح شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در صدر اخبار پراهمیت امروز بیانات رهبرانقلاب درباره مشکلات خوزستان به چشم می خورد. ایشان فرمودند: مسئولان علاج کنند.

همچنین چالش جدید اصول‌گرایان با مسئله‌ای به نام «علیرضا زاکانی» باعث شد تا مخاطبان سرویس سیاسی به این فکر بیفتند که پایداری همچنان یکه تاز عرصه افراط شده است. همچنین یک ادعای عجیب درباره وصیت‌نامه آیت‌الله هاشمی باعث کلیک خوردن این خبر مهم بود.

در سرویس اقتصادی افت پی‌در‌پی قیمت دلار در بازار باعث شد تا مخاطبان روی این مسئله حساس شوند. ولی برای آنها سئوال بود که آیا دلار آمریکا گران می‌شود؟ در این سرویس همچنین خبر خوش خزانه‌دار برای کارمندان باعث خوشحالی آنها در شب عید شد.

در سرویس فرهنگ و هنر خبر آمد دوبلور پیشکسوت درگذشت. همچنین انتقاد خواننده سرشناس از صداوسیما باعث بازدید زیاد این خبر شد. خبر خوش دیگر اینکه فروش میلیون دلاری فیلم فرهادی در آمریکا جانی تازه به پیکر سینمای هنری ایران بخشید.

برای مخاطبان سرویس اجتماعی هم مهم بود بدانند چرا اسنپ این‌قدر ارزان است؟ همچنین خبر خوش آمد که برف و باران از چهارشنبه وارد ایران می‌شود. همچنین خبر رسید که سناریوی خداحافظی با بلیت دو سفره مترو طبق مصوبه شورای شهر تهران کلید خورده است.

در سرویس بین الملل واکنش ایران به اظهارات تازۀ وزیر خارجه ترکیه پربازدیدترین خبر بود. همچنین اظهارنظر عجیب نخست‌وزیر سوئد که گفته: ترامپ چه چیز مصرف کرده بود؟ باعث خنده ملت همیشه در وب شد. همچنین برای مخاطبان ما جالب بود بدانند ظریف چه توصیه‌ای به کشورهای عربی کرد؟

در سرویس آی.تی اتحاد جدید گوگل و مایکروسافت علیه منتشرکنندگان موسیقی، فیلم و فوتبال آنلاین توجه ها را جلب کرد.

در سرویس طنز و کاریکاتور هم پشت‌پرده کاندیداتوری بقایی لو رفت!

58231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 638719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =