استاندار اصفهان گفت: در دو ماه گذشته هم خودم پیگیر نتایج سپاهان بودم و هم اینکه بدون اغراق در روز نزدیک به ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ کامنت از طرف جوانان اصفهانی در مورد شرایط سپاهان برای من ثبت می‌شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محسن مهرعلیزاده در برنامه ۹۰ در مورد ورود خود به مسائل باشگاه سپاهان اظهار کرد: سپاهان تیم پرافتخاری است که هم سابقه قهرمانی لیگ برتر را دارد و هم در سال‌های مختلف مدعی قهرمانی این مسابقات بوده است. با روندی که بر این تیم حاکم شده بود، تا رده دوازدهم جدول لیگ نزول کرده بود و حتی در دو ماهی که من وارد استان اصفهان شده بودم، همچنان سیر نزولی داشت و اگر در یکی، دو بازی دیگر نتیجه نمی‌گرفت ممکن بود حتی به لیگ پایین‌تر سقوط کند.

وی ادامه داد: در دو ماه گذشته هم خودم پیگیر نتایج سپاهان بودم و هم اینکه بدون اغراق در روز نزدیک به ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ کامنت از طرف جوانان اصفهانی در مورد شرایط سپاهان در صفحه اینستاگرام من ثبت می‌شد. جوانان نور چشمان ما و آینده‌داران و سرمایه‌های این کشور هستند که از شرایط سپاهان ابراز نگرانی می‌کردند.

مهرعلیزاده افزود: پس از بررسی این موضوع در بخش امور اجتماعی استانداری، به این نتیجه رسیدیم که اگر تغییری در مدیریت باشگاه سپاهان انجام نشود، ممکن است ادامه این روند به شکست سپاهان بینجامد که زیبنده و شایسته مردم و جوانان اصفهانی نبود.

استاندار اصفهان در پاسخ به اینکه آیا این اقدام او مصداق ورود سیاست به ورزش نبود، گفت: این موضوع ورود استاندار به مدیرعاملی باشگاه نبود، بلکه از مدیرعامل شرکت فولادمبارکه به عنوان صاحب باشگاه سپاهان درخواست کردیم در روند اداری و مدیریتی این باشگاه بازنگری کند که این بازنگری طبیعتاً در اختیار مدیرعامل شرکت فولادمبارکه خواهد بود.

وی در مورد اینکه از استاندار توقع می‌رفت در بحث‌های کلان ورزش اصفهان ورود کند، اظهار کرد: دولت در بهبود روند مدیریت یک مجموعه اعم از اقتصادی، فرهنگی و ورزشی ناگزیر به نظارت است. وظیفه دولت اجرای قانون، تدوین استراتژی‌ها و نظارت بر انجام کارها است و اینکه دولت خود را کنار بکشد درست نیست، چون می‌توان دولت دیگری تشکیل داد تا بر انجام کارها نظارت کند. دولت مکلف است بر اینکه کارها در مسیر درستی قرار بگیرد نظارت کند تا رضایت و شادی مردم را به دنبال داشته باشد.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 748693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =