سپاه عاشورای تبریز معتقد است که چون نورالهی کسری خدمت داشته و برای تراکتورسازی هم بازی نکرده باید دوره آموزشی خود را بگذارند و بعد به پرسپولیس برگردد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس امیدوار بود احمد نورالهی، هافبک دفاعی سابق‌اش را حتی پیش از تمام شدن نیم‌فصل در اختیار داشته باشد. بازیکنی که مورد علاقه او است سال گذشته به تراکتورسازی رفت تا دوره سربازی را بگذارند اما به دلیل محرومیت نتوانست برای تیم تبریزی بازی کند. پرسپولیس روی حضور او از 29 شهریور حساب کرده بود اما بعدتر مشخص شد که او دیرتر از این کارت پایان خدمت خود را خواهد گرفت و نمی‌تواند از این تاریخ به پرسپولیس بیاید. با وجود همکاری نیروهای مسلح برای خارج شدن او از کشور و بازی کردن برای پرسپولیس در بازی با الهلال، این بار اما مانع بزرگی سر راه او قرار داده شده است.
سپاه عاشورای تبریز معتقد است که چون نورالهی کسری خدمت داشته و برای تراکتورسازی هم بازی نکرده باید دوره آموزشی خود را بگذارند و بعد به پرسپولیس برگردد. مانع بزرگی که حتی اگر نورالهی آن را عملی کند با مشکل آمادگی بدنی بعد از دوره آموزشی مواجه خواهد شد.
مدیران پرسپولیس حالا در تلاش هستند که با مسئولان نیروهای مسلح مذاکره کنند و مشکل احمد نورالهی را حالا که پرسپولیس بیش از هر زمان دیگری به او احتیاج دارد رفع کنند.


256 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 719836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =