با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته امسال سامانه خدمات غیرحضوری مشترکان برق اردبیل با هدف عملیاتی کردن ۲۰ خدمت راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ مسعود عباسی اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته امسال سامانه خدمات غیرحضوری مشترکان برق اردبیل با هدف عملیاتی کردن 20 خدمت راه‌اندازی می‌شود تا بتوانیم از این طریق مطالبات و خواسته‌های مردم را در اسرع وقت برطرف کنیم.

وی افزود: در راستای تحقق اهداف دولت الکترونیک سامانه طراحی و نظارت براساس سیستم GIS به صورت الکترونیکی و برای نخستین بار در کشور در شرکت توزیع عملیاتی شده که این موضوع گام مهمی برای رسیدن به پیشرفت‌ها و توسعه‌ها در این زمینه است.

معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق اردبیل گفت: نرم‌افزارهای سیستم مدیریت و فرآیند محور امکان فراخوانی و درج اطلاعات و یکپارچه‌سازی فرآیندها را دارد که در حال استقرار در شرکت هستند و برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام شده است که امیدواریم هر چه سریع‌تر به اتمام برسد.

عباسی بیان کرد: در حال حاضر رایزنی‌های لازم برای ایجاد بستر فیبر نوری برای ارتباط 4 نقطه مرکزی انجام شده و به مدت 15 سال نگهداری و تعمیرات احتمالی خط موجود را انجام خواهد داد که این موضوع می‌تواند در رابطه با رفع نیاز مشترکان نقش اساسی و مهمی داشته باشد.

وی تصریح کرد: از ظرفیت‌های شرکت دانش‌بنیان و سازمان پارک علم و فناوری برای ارتقای وضعیت موجود و نیز استقرار نرم‌افزارهای مربوطه بکارگیری می‌شود و در حال حاضر 5 خدمت با همکاری دفتر ICT و دفتر فروش و خدمات مشترکین در حال بهره‌برداری است.

معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق اردبیل افزود: با هدف ارتقای امنیت اطلاعات سرورها به صورت مجازی طرح‌ریزی شده‌اند تا اطمینان استفاده از سیستم‌ها افزایش یابد و از بروز حادثه و آسیب پایگاه داده‌ها تا حد امکان جلوگیری به عمل آید.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 668516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =