همه هدف من در سال‌های اخیر برنامه‌ریزی برای حضور در رقابت‌های المپیک 2020توکیو بوده است که امیدوارم با حمایت مسوولان استان بتوانم به‌عنوان نماینده استان در این رقابت‌ها حضورداشته باشم.

وحید پوررضوی: آرش آقایی جودوکای ملی‌پوش استان در گفت‌وگو با خبر آنلاین در مورد آخرین وضعیتش گفت: در حال آماده‌سازی برای حضور قدرتمند در رقابت‌های المپیک دانشجویان که در کشور چین برگزاری می‌شود هستم که حدود یک ماه دیگر این مسابقات برگزار خواهد شد و امیدوارم به‌عنوان نماینده استان برای کشور افتخارآفرینی کنم.

وی افزود: تمرینات خوبی را برای حضور در این مسابقات انجام می‌دهم و امیدوارم تا زمان برگزاری مسابقات به آمادگی کامل برسم.
جودوکای ملی‌پوش استان گفت: من در حال حاضر عضو تیم پیام نور شیراز در لیگ برتر جودو هستم و نتایج خوبی را نیز در هفته‌های گذشته کسب کرده‌ایم که همه تلاش خود را خواهیم کرد تا در پایان جایگاه خوبی را به دست آوریم.

آقایی گفت: همه هدف من در سال‌های اخیر برنامه‌ریزی برای حضور در رقابت‌های المپیک 2020توکیو بوده است که امیدوارم با حمایت مسوولان استان بتوانم به‌عنوان نماینده استان در این رقابت‌ها حضورداشته باشم.

وی تصریح کرد: من از حمایت‌های میر معصوم سهرابی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز نهایت تشکر و قدردانی رادارم که امیدوارم با کسب موفقیت بتوانم جواب زحمات این عزیزان را بدهم.

جودوکای ملی‌پوش استان تأکید کرد: رقابت‌های المپیک دانشجویان از اهمیت بالایی برای من برخوردار است و موفقیت در این مسابقات می‌تواند شروع بسیار خوبی برای دیگر رقابت‌های بین‌المللی بباشد که امیدوارم با دعای خیز مردم استان مقام خوبی را کسب کنم.

وی در پایان گفت: از خانواده‌ام و تمامی کسانی که در چند سال اخیر همراه من بودند و حمایت‌های خوبی را داشتند تشکر می‌کنم که امیدوارم با کسب مدال بتوانم ذره‌ای از محبت این دوستان را جبران کنم.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 694711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =