فضاهای بی‌دفاع شهری و کارگاه‌های پیمانکاری در منطقه ۱۰تهران، فضای سبز می‌شود

شهرداری منطقه ۱۰تهران اعلام کرد جمع‌آوری و ساماندهی کارگاه‌های پیمانکاری در این منطقه در دستور کار قرار گرفته و تمام این فضاها تبدیل به فضای سبز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، منطقه 10 شهرداری تهران یکی از مناطقی است که مخاطبان سرویس مشکلات مردم بعضا درباره آن مشکلاتی از جمله فضاهای رها شده و بی دفاع شهری، آلودگی محیط زیست و کمبود فضای سبز را مطرح می کنند.

در این رابطه، شهرداری منطقه از جمع آوری و ساماندهی کارگاه های پیمانکاری سطح منطقه خبر داد.
عباس بابازاده شهردار منطقه 1 تهران با اشاره به رفع اغتشاشات بصری و توسعه فضاهای خدماتی و رفاهی گفت: به منظور ارائه خدمات بهینه به شهروندان و استفاده بهینه از فضاهای بی دفاع شهری تمامی کارگاه های پیمانکاری سطح نواحی جمع آوری و تبدیل به فضای سبز خواهد شد.
او گفت: تاکنون کارگاه های پیمانکاری در دو نقطه از خیابان رنجبر جمع آوری و تبدیل به بوستانک شده است و مابقی نیز در دست اجراست.
46231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 697301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۴:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۴
    2 0
    این منطقه بسیار شلوغ و فقدان فضای سبز متناسب با جمعیت است. بوی نامطبوع سطل زباله در معابر بسیار آزاردهنذه است. پیاده روهای باریک و خیابان های یکطرفه و بن بست و در حال تعریض ترافیک شدیدی ایجاد کرده. ساخت و ساز پنج شش و هفت طبقه جای بافت فرسوده با کاهش فشار آب و قطع مکرر برق همرا بوده و کمبود پارکینگ باعث درگیری و زد و خورد در محلات شده. مهاجرت حاشیه نشین ها و کارگران شهرستانی به علت پایین بودن نرخ اجاره مشکلاتی از نظر فرهنگی ایجاد کرده.
  • بی نام IR ۰۴:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۴
    0 0
    ساخت و ساز تو تهران دیگه کافیهباید امکانات و سرمایه و نیروهای متخصص ساختمانی برای کار نخست به سایر شهرهای استان تهران و سپس به سایر استانها اعزام بشن و تمام کارگاه های عمرانی نیمه کاره پس از لغو مجوزهای صادره در دوره آقای قالیباف به فضای سبز تبدیل بشن