میزگرد «فرصت‌ها و چالش‌های هنر موسیقی، خوشنویسی و ادبیات» باحضور نادر مشایخی آهنگساز، جواد بختیاری نقاشی وخوشنویس و محمدصالح علاء نویسنده و شاعر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نادر مشایخی، محمدصالح علا و جواد بختیاری در این میزگرد تحلیل و بررسی نقش، ارتباط و تاثیرهنر موسیقی بر ادبیات، نقاشی و خوشنویسی را برعهده دارند. این میزگرد جمعه 27 مرداد ساعت 17 درفرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود و این هنرمندان تحلیل و بررسی نقش، ارتباط و تاثیر هنر موسیقی بر ادبیات، نقاشی و خوشنویسی را برعهده دارند 

نادر مشایخی متولد سال 1337 تهران، تحصیلات خود را در رشته آهنگسازی ، رهبری ارکستر وموسیقی الکترونیک با درجه ممتاز به پایان رساند.

شرکت در جشنواره های موسیقی اروپا، آمریکا، آسیا، رهبری ارکستر سمفونیک تهران ، تدریس در دانشکده موسیقی دانشگاه هنر، دانشگاه تهران، دانشکده صدا و سیما و کنسرواتوار تهران، ساخت سمفونی های مولانا، فیه مافیه ، اپرای ملکوت، قطعه پشیمانی کنتیمنتو برخی از فعالیت های هنری این رهبر ارکستر است.

جواد بختیاری متولد سال ۱۳۳۵شهر بروجرداز هنرمندان حوزه خوشنویسی و خط نستعلیق معاصر ایران است. وی فارغ‌التحصیل رشته الکترونیک از دانشگاه شیراز و نقاشی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران و دکترای تاریخ فلسفه هنر از کالیفرنیا است . او درسال ۱۳۷۶ برنده خوشنویسی تهران و در سال ۱۳۸۳ برنده جایزه بزرگ فستیوال خوشنویسی امارات شد.

محمد صالح علاء متولد سال ۱۳۳۱شهر اراک، بازیگر، مجری برنامه‌های تلویزیونی و فیلم‌ساز و ترانه‌سرا است. او در سال ۱۳۵۶از مدرسه هنرهای دراماتیک رویال آکادمی لندن، فوق دیپلم سینما و تلویزیون و در سال ۱۳۵۹ لیسانس بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنرهای دراماتیک و در سال ۱۳۷۲ فوق لیسانس زبان و ادبیات فارسی از دانشکده ادبیات دانشگاه علامه طباطبایی را دریافت کرد.

این میزگرد با حضور اساتید ، پیشکسوتان هنر موسیقی ، ادبیات و تجسمی برگزار می شود.

58244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 697656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =