کشف ۱۲ هزار کیلو سرکه سیب در دامداری/استفاده از گونی برای صاف کردن سرکه!

حدود ۱۲ هزار کیلو سرکه تولیدی، در بشکه‌های ۲۰۰ لیتری مستعمل و آلوده که بیشتر آنها ظروف نگهداری خوراک دام بود در اصفهان کشف شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از مرکز بهداشت شماره یک اصفهان  با ورود بازرسان بهداشت محیط و عوامل نیروی انتظامی و گذر از قسمت های مختلف دامداری و محل نگهداری گوسفندان مشاهده شد حدود ۱۲ هزار کیلوگرم سرکه تولیدی، در بشکه‌های ۲۰۰ لیتری مستعمل و آلوده که بیشتر آنها ظروف نگهداری خوراک دام و بسیار کثیف بود، تولید شد.

استفاده از تعدادی کیسه گونی مندرس و کثیف نیز جهت صاف کردن سرکه

همچنین تعدادی کیسه گونی مندرس و کثیف نیز جهت صاف کردن سرکه به همراه مقادیر زیادی سیب و ابزار و لوازم کار در محل موجود بوده که همه این اقلام ضمن تنظیم صورتجلسات مربوطه برای معدوم سازی توقیف و کل کارگاه پلمپ شد.

با توجه به وخامت موضوع و قاطعیت بر غیر بهداشتی بودن این کارگاه غیر مجاز و تولید سرکه ذکر شده پرونده شخص خاطی و مالک این کارگاه به همراه صورتجلسات مربوطه و گزارشات لازم به دادستانی شهرستان ارجاع داده شد.

همچنین پیرو گزارش خبری واصله به واحد بهداشت محیط شماره یک اصفهان و همکاری عوامل نیروی انتظامی یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از یکی شهرهای شمال غربی کشور وارد اصفهان شده بود مقدار تقریبی ۸۵۰ کیلوگرم پنیر لیقوان فاقد مشخصات بهداشتی کشف و توقیف شد.

 این مقدار پنیر در حلب‌های ۱۷ کیلویی که به صورت غیر مجاز و در شرایط دمایی نامناسب توسط اتوبوس به اصفهان منتقل شده فاقد مشخصات بهداشتی بوده که قرار بوده در سطح عرضه در شهر باقیمت بالایی به فروش برسد که با توجه به عدم دارا بودن شرایط بهداشتی و غیر مجاز بودن این محموله با همکاری نیروی انتظامی محموله توقیف و یک حلب جهت بررسی و اعلام نظر قطعی به آزمایشگاه مواد غذایی منتقل شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 699134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =