اظهار نظر علی دایی درباره نقشی که ژیمناستیک می‌تواند در فوتبال داشته باشد

علی دایی به دیدار رئیس فدراسیون ژیمناستیک رفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ژیمناستیک ، علی دایی برترین گلزن فوتبال جهان و قهرمانی ملی صبح امروز با حضور در فدراسیون با زهرا اینچه درگاهی، رئیس فدراسیون دیدار و گفتگو کرد.
ایجاد رویه یکسان و هم جهت برای ورزش پایه و مادر ژیمناستیک ، چگونگی جذب اجتماعی افراد به ژیمناستیک و اهمیت دادن این رشته ورزشی در بین کودکان از مهمترین مباحث گفتگو بود. سرمربی تیم فوتبال سایپا در این دیدار ابتدا انتخاب درگاهی را به عنوان رئیس فدراسیون تبریک گفت و از رئیس فدراسیون و فعالیت هایش در پیشبرد ژیمناستیک کشور حمایت کرد.
دایی گفت: ژیمناستیک ورزشی است که در کشور ما مظلوم واقع شده، این رشته زیبا و مادر می تواند به تمام ورزشکاران بویژه فوتبالیست ها در آمادگی جسمانی کمک کند. ژیمناستیک می تواند از آسیب دیدگی هایی که در دوران حرفه ای پیش می آید، جلوگیری کند.
برترین گلزن جهان افزود : مسیر ورود به ورزش قهرمانی و حرفه ای بهتر است از ژیمناستیک باشد. ما باید به ورزش های پایه مثل ژیمناستیک اهمیت زیادی بدهیم و تمام سرمایه گذاری هایمان به این سمت باشد. وزرات ورزش باید حمایت های زیادی از این ورزش پایه بکند و امکانات را فراهم کند تا خانواده های زیادی به این ورزش روی بیاورند ، یکی از عوامل پیشرفت کودکان در آینده ورزشی شان ، فعالیت در رشته ورزشی ژیمناستیک است. اینچه درگاهی ، رئیس فدراسیون هم از حضور علی دایی در فدراسیون و حمایت های ایشان تشکر و قدردانی کردند.


43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 699266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =