رئیس موقت منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در ادامه فرایند بررسی شرایط گزینه های مشخص شده شهرداری انتخاب، شهردار اصفهان به مرحله نهایی خود رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،  در ادامه فرایند بررسی شرایط گزینه های مشخص شده جهت شهرداری اصفهان بعد از ظهر روز یکشنبه در جلسه منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان تشکیل شد، ابتدا در خصوص توانمندی ها و شرایط گزینه مورد نظر جهت قبول مسئولیت شهرداری مذاکره و سپس با رای گیری انجام شده آقایان دکتر سید مهدی ابطحی و قدرت الله نوروزی به عنوان گزینه های نهایی انتخاب شدند.

در جلسه دومی که به فاصله دو ساعت بعد از جلسه اول تشکیل شد از دو گزینه شهرداری اصفهان دعوت شد که در جلسه منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی شهر شرکت نموده و به سئوالات اعضاء در خصوص مسائل اجرایی و اولویت های شهرداری اصفهان و برنامه تدوین شده جهت عبور از شرایط فعلی بحث و مذاکره به عمل آمد.

نهایتا قرار شد که رای گیری بعدی تا قبل از چهارشنبه که روز شروع به کار پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان خواهد بود، به عمل آمده تا برابر قانون شوراهای اسلامی شهر و روستا در اولین جلسه علنی شورای پنجم امکان معرفی رسمی شهردار اصفهان فراهم شود.

 با انصراف فاتحی رقابت میان مهدی ابطحی و قدرت الله نوروزی خواهد بود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 699468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =