نمایش «داخائو»، دوم دی در سالن شماره سه مجموعه تئاتر شهرزاد روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سالن شماره سه مجموعه تئاتر شهرزاد از ساعت 20:30 روز دوم دی، میزبان نمایشی با نام «داخائو» با کارگردانی مشترک حمیدرضا هدایتی و شهرام ابوالقاسمی است. «داخائو» داستان سه دوست دانشجو است که در یک خانه مجردی در حاشیه شهر زندگی و شروع به پرده‌برداری از اتفاقات و داستان‌های گذشته خود می‌کنند.

در این نمایش، حوادث متفاوتی که ریشه در گذشته آن‌ها دارد به صورت رفتن به گذشته و حرکت به سوی آینده بیان می‌شود و کار را به سمت جریان سیال ذهن هدایت می‌کند.

این نمایش پیش‌تر با نام «آشویتس»، سال 80 و 81 در جشنواره دانشجویی فجر به اجرا در آمد و جوایز بهترین کارگردانی برای شهرام ابوالقاسمی، بهترین بازیگری برای حمیدرضا هدایتی، دیپلم افتخار بازیگری مرد برای محسن بابایی و جوایزی در بخش موسیقی، طراحی صحنه و لباس را کسب کرد. همچنین به عنوان بهترین اجرا از نگاه منتخب هیئت داوران و بهترین نمایش از نظر تماشاگران انتخاب شد.

شهرام ابوالقاسمی، نویسنده «داخائو» در ارتباط با اجرای این نمایش عنوان کرد: «بعد از سال‌ها، نمایش ما دوباره به روی صحنه خواهد رفت. در این مدت به علت پاره‌ای از مشکلات که اصلی‌ترین آنها عدم دریافت مجوز بود، موفق به اجرای مجدد آن نشدیم. البته این نمایشنامه در ابتدا آشوئیتس نام داشت که با توجه به گذر زمان، تغییراتی در نمایشنامه داشتیم و اکنون نام این نمایش داخائو است.»

حمیدرضا هدایتی، محسن بابایی، ارشیا زرین و مریم قربانیان در این نمایش بازی می‌کنند.

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 736747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =