باشگاه پرسپولیس برای تشریح جلسه حمیدرضا گرشاسبی با مسئولان ریزه اسپور ترکیه نشستی را با نماینده قانونی مهدی طارمی برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مسئولان باشگاه پرسپولیس برای کاهش جریمه این باشگاه در قبال نقض قوانین بین المللی در انتقال مهدی طارمی از ریزه اسپور ترکیه، به این کشور سفر کردند تا بتوانند تخفیف گرفته و گام مثبتی هم برای کاهش میزان محرومیت این تیم از حضور در دو پنجره نقل و انتقالاتی لیگ برتر بردارند.

حمیدرضا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس بلافاصله پس از بازگشت به ایران اعلام کرد خبرهای خوبی از نشست با مدیران باشگاه ریزه اسپور دارد. مدیر مرکز اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان نیز در صفحه شخصی خود، خبر از توافق بزرگ باشگاه پرسپولیس با مدیران ریزه اسپور ترکیه داد.

پس از اعلام این خبر، حمیدرضا گرشاسبی موضعی متفاوت در پیش گرفت و حاضر به گفتگو در این باره بعد از بازی پرسپولیس با بادران نشد. او تصمیم گرفت همچنان در سکوت خبری، پرونده مهاجم ملی پوش پرسپولیس را پیش ببرد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس برای آنکه مهدی طارمی را نیز در جریان جلسات فشرده خود قرار دهد از نماینده قانونی این بازیکن خواست تا صبح امروز به باشگاه رفته و جلسه ای را برگزار کنند. از این رو جلسه گرشاسبی با وکیل مهدی طارمی از ساعت ۸:۴۵ صبح امروز در اتاق مدیر باشگاه آغاز شده است تا طرفین به بررسی دقیق این موضوع بپردازند.


256 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 737385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =