کتاب‌شهر با طرح عیدانه به پیشواز میلاد پیامبر(ص) رفت

به مناسبت فرخنده میلاد پیامبر رحمت و مهربانی(ص) و امام جعفر صادق(ع) طرح عیدانه کتاب کتابشهرهای ایران از دوشنبه 13 آذر در بیش از چهل شعبه کتاب‌شهر ایران در سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حامد شفیق، مدیرعامل کتابشهر ایران، با اعلام این خبر گفت: یکی از بحث‌های ما در طول بیش از یک دهه فعالیت این بود که تهیه محصولات فرهنگی ویژه خانواده، منطبق بر سلیقه مشتری و به صورت طبقه ­بندی و سهولت دسترسی باشد. یعنی وقتی کودکی از یک خانواده که شامل پدر، مادر و فرزندان است، وارد کتابشهر می‌شود و کتاب مناسب با سنش می‌خواهد، او را به قسمت کتاب کودک و وقتی اسباب‌بازی و بازی فکری می‌خواهد به قسمت مربوطه راهنمایی کنیم و به همین ترتیب تلاش می‌کنیم برای همه اعضای این خانواده متناسب با سن و سلیقه‌­اش، اقلام فرهنگی مورد نیاز را تهیه و عرضه کنیم؛ حال چقدر کتابشهر به این هدف‌گذاری نزدیک شده باید شهروندان قضاوت کنند.

شفیق با بیان اینکه طرح عیدانه کتاب شعبات کتابشهر ایران، مستقل از طرح عیدانه خانه کتاب است، گفت: شعبات کتابشهر ایران در سراسر کشور با هدف تسهیل دسترسی شهروندان علاقه‌مند به کتاب و اقلام فرهنگی و همچنین ترویج کتاب به مثابه یک هدیه نفیس فرهنگی، به مدت دوسال است که طرح‌­های ویژه فروش کتاب و محصولات فرهنگی را با عناوین بهاریه، عیدانه و ویترین مذهبی در ایام و مناسب­ت‌های مذهبی و ملی اجرا کرده است، که نمونه اخیر آن، ویترین سه‌گانه کتاب‌های مرتبط با ایام سوگواری محرم، گرامیداشت هفته دفاع مقدس و سال تحصیلی جدید بود.

مدیرعامل کتابشهر ایران افزود: شهروندان از امروز (دوشنبه ۱۳ آذر) تا پایان هفته (جمعه ۱۷ آذر) می­‌توانند با حضور در شعبات مختلف کتابشهر ایران از تسهیلات ویژه خرید کتاب و اقلام فرهنگی عیدانه کتاب با تخفیف‌های ویژه برخوردار شوند.

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 734171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =