رئیس کمیته اجرایی چهارمین کنفرانس ملی GIS گفت: ۵۷۴ مقاله به کنفرانس ملی GIS ارائه شده که ۱۰۴ مورد آن در حوزه آب بوده است.

به‌گزارش خبرآنلاین، محمد اله‌داد در مراسم افتتاحیه کنفرانس ملی GIS که در اراک برگزار شد اظهار داشت: طبق آمار بیش از یک‌هزار نفر در این کنفرانس حضور دارند که 600 نفر از آنها از خارج از استان آمده‌اند.
وی افزود: 574 مقاله به کنفرانس ملی GIS ارائه شده که 104 مورد آن در حوزه آب بوده و این نخستین دوره‌ای است که حوزه آب هم در این کنفرانس فعالیت دارد.
رئیس کمیته اجرایی چهارمین کنفرانس ملی GIS تصریح کرد: هیئت داوران 188 مقاله را برای ارائه پوستر و چاپ پذیرفته است، هففت کارگاه تخصصی هم‌زمان با این کنفرانس برگزار می‌شود، در نمایشگاه جنبی این کنفرانس هم به منظور معرفی توانمندی‌های GIS 62 غرفه با حضور 55 شرکت به ارائه توانمندی‌های خود می‌پردازند.
اله‌داد بیان کرد: برای برگزاری این کنفرانس 33 حامی ما را حمایت کرده که حمایت‌های بسیار ارزشمندی را هم داشته‌اند.
وی ادامه داد: برگزاری 9 تجربه موفق از کاربرد GIS در شرکت‌ها و به‌ویژه کارگاه نقش GIS در مقابله با آسیب‌های اخیر زلزله کرمانشاه، طراحی اپلیکیشن mobile base مبتنی بر GIS که تمامی فرایندهای ثبت نام، حضور و برنامه های کنفرانس را برای میزبان و شرکت کنندگان در برمی گیرد هم از دیگر مواردی است که در اجرای این کنفرانس دیده شده است.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مرکزی عنوان کرد: رونمایی از جایزه استاد سحاب پدر کارنوگرافی ایران، رونمایی از سه جلد کتاب چاپ شده در حوزه GIS، برگزاری دو کارگاه خارجی توسط شرکت‌های زیمنس و نپلن، دو زبانه شدن سایت کنفرانس و اخذ مجوزهای ISC ،CIVILICA و IEEE برای مقالات از اقدامات جدیدی است که در این دوره از برگزاری این کنفرانس شاهد آن هستیم.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 736942

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =