میزان نوشت: سلطانی فر گفت: ویزای فرودگاهی برای اتباع 190 کشور و در هفت فرودگاه ایران صادر می شود.

مسعود سلطانی فر در دامغان افزود: در قالب این طرح، ویزای 30 روزه برای مسافران صادر می شود و این مدت تا 15 روز هم قابل تمدید است.

اجرای طرح ویزای فرودگاهی برای گردشگران خارجی در ایران

او گفت: طرح تسهیلات صدور ویزا " با عنوان " ویزای فرودگاهی " برای توسعه صنعت گردشگری در ایران اجرا می شود.

ااو گفت: تا پایان سال 2016 هم طرح صدور ویزای الکترونیک با کمک وزارت امور خارجه در کشور اجرا می شود.

معاون رئیس جمهور افزود: ایران در 40 کشور جهان پایگاه اطلاع رسانی و تبلیغات گردشگری راه اندازی کرده که 15 پایگاه درکشور همسایه و بقیه در کشورهای اروپایی و جنوب شرقی آسیاست.

سلطانی فر با بیان اینکه 130 باب هتل چهار و پنج ستاره در کشور وجود دارد افزود: سالانه 25 تا 30 باب هتل در کشور باید ساخته شود و تا 10سال آینده این آمار باید به 400 هتل برسد.

وی توسعه و تجهیز اماکن اقامتگاهی،شبکه حمل و نقل هوایی و خدمات رسانی بهتر در اماکن گردشگری را از ضروریات جذب گردشگر خارجی عنوان و تصریح کرد: در سفر دکتر روحانی به فرانسه تفاهم نامه ای درباره خرید هواپیما با شرکت ایرباس امضا شد و امیدواریم تا هشت سال آینده ناوگان هوایی کشور به طرز قابل توجهی نوسازی و گسترش یابد و مشکلات سال های گذشته در این زمینه با قرادادهای جدید برطرف شود.

سلطانی فر همچنین از رشد 12 درصدی تعداد گردشگر خارجی ایران در دو سال گذشته خبر داد و افزود: رشد جهانی تعداد گردشگران در دو سال اخیر، شش و چهار دهم درصد، در آسیا پنج درصد و در ایران 12درصد بوده که سه برابر میانگین جهانی بوده است.

وی گفت: امیدواریم تا سال 1404 در سند افق چشم انداز 20ساله به آمار هدف گردشگری که ورود 20میلیون نفر گردشگر به کشور است، برسیم.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، در سفر یک روزه خود به استان سمنان، ظهر امروز از اماکن تاریخی،تفریحی وگردشگری دامغان بازدید کرد.

 

۴۷۲۳۷
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 506869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =