مربی استقلال می‌گوید: «خدا را شکر می‌کنم که همدلی بین بازیکنان و کادر فنی تیم از بین نرفته است.»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد خرمگاه که به جای علیرضا منصوریان در نشست خبری حاضر شده بود گفت:«منصوریان بابت هم زمانی تمرین با نشست خبری عذرخواهی کرد و نیامد. بازی فردا بسیار سخت است، چرا که بازیکنان ذوب‌آهن پنج شش سال با کمترین تغییر کنار هم هستند و از یک کادرفنی خیلی قوی برخوردارند. امیدوارم فردا با کسب نتیجه خوب از شرایطی که داریم خارج شویم.»

او این را گفت و در واکنش به سوالی درباره درگیری های دیشب در برنامه نود ادامه داد:«خداراشکر می‌کنیم در این رابطه اتفاقی افتاده که در شرایط فوتبالی بازیکنان ما از نظر روحی و روانی بسیار خوب هستند و این مسئله نوید آن را می‌دهد که اتفاقات خوبی برای ما رقم خواهد خورد.درباره اتفاقات شب گذشته باید بگویم من از 18 سالگی با منصوریان زندگی می‌کنم و در این مدت حداقل کاری که او نکرده، دروغ گفتن است. منصوریان به خاطر شرایط و جایگاه خودش دوست و بازیکنانش را از دست نمی‌دهد. »

خبرنگاری از او سوال کرد که جباری به تمرینات برگشته اما رحمتی هنوز برنگشته است که او این واکنش را نشان داد:«
من به نشست خبری آمدم که درباره مسائل فنی صحبت کنم. مهدی و مجتبی هر دو بازیکن استقلال هستند و ما نیز سعی می‌کنیم در تیم‌مان یکدلی باقی بماند تا به چیزی که لیاقت داریم برسیم. خداراشکر همدلی تیم‌مان با این اتفاقات از بین نرفته است. بازیکنان ما شرایط تیم‌بودن را هنوز دارند و این بزرگ‌ترین موهبت برای تیم ماست. در زمین و رختکن شرایط روحی تیم ما بسیار بالاست و اگر در بازی با پارس جنوبی توپ‌های ما تبدیل به گل شده بود اکنون این اتفاقات و شرایط را نداشتیم. ما در نیمه دوم آن بازی نیز از روند فوتبالی‌مان بسیار راضی هستیم و بازیکنان ما تلاش کردند و اکنون نیز این امیدواری را داریم که در ادامه عملکرد بهتری داشته باشیم.»

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 709034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =