مهر نوشت: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان گفت: برای مهار آتش در جنگل‌های شرق گلستان درخواست تجهیزاتی مانند هلی‌کوپتر به مرکز داده‌ایم و این هلی‌کوپتر در مسیر فرودگاه کلاله قرار دارد.

ابوطالب قزلسفلو عصر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: آتش‌سوزی در منطقه چاتال شهرستان مراوه‌تپه و ارتفاعات جنگلی قرانکی و یکه قوز کلاله که از ظهر امروز آغازشده همچنان ادامه دارد و نیروها در تلاش برای مهار آتش هستند.

وی بابیان اینکه به علت سوزنی‌برگ بودن درختان منطقه و خشکی هوا کار مهار آتش به‌سختی انجام می‌شود، افزود: به همین علت از سازمان جنگل‌ها و مراتع و هوانیروز درخواست هلی‌کوپتر برای استفاده از آب با حجم زیاد کرده‌ایم.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان افزود: برای مهار آتش از تمامی تجهیزات موجود در استان بهره برده‌ایم و در حال حاضر هلی‌کوپتر درخواستی در مسیر فرودگاه کلاله قرار دارد.

قزلسفلو ادامه داد: نیروهای منابع طبیعی، آتش‌نشانی، فرمانداری، یگان‌های امدادی و مردم منطقه با تجهیزات هم‌اکنون در حال خاموش کردن آتش هستند.

وی اظهار کرد: به دلیل ارتفاع آتش‌سوزی خطر جان افرادی را که در حال مهار آتش هستند تهدید می‌کند و تلاش می‌کنیم تا قبل از تاریکی هوا آتش خاموش شود.

47237

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 709483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =