۱۷ رای در مقابل ۱۳ باعث شد مهدی چمران در مقابل احمد مسجدجامعی دوباره پیروز شده و رئیس شورای شهر تهران باقی ماند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بالاخره موعد رای گیری هیات رئیسه شورای شهر در سومین سال فعالیت این نهاد در دوره چهارم فرارسید و آنگونه که بسیاری از ناظران پیش بینی می کردند مهدی چمران با ۱۷رای رئیس شورای شهر تهران شد.

در انتخابات سومین سال دوره چهارم مسجدجامعی ۱۳ رای آورد و یکی از اعضا نیز رای سفید داد.

گفتنی است در رای گیری نایب رئیسی نیز مرتضی طلایی با ۱۶ رای در مقابل احمد حکیمی پور با ۱۵ رای برنده شد و همچنان نایب رئیس باقی ماند.

ابوالفضل قناعتی با ۱۸ رای و محسن پیرهادی با ۱۷ رای منشی های هیات رئیسه سال سوم از دوره چهارم انتخاب شدند. ولی الله شجاع پوریان و محمد تندگویان با ۱۴ رای از رفتن به هیات رئیسه بازماندند.

با این حساب تلاش اصلاح طلبان شورای شهر برای راه یابی به هیات رییسه ناکام ماند. آنها نتوانستند هیچکدام از کرسی‌های هیات رییسه شورای شهر تهران را به خود اختصاص دهند.

۴۷۲۳۱

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 452627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کوروش درخشان A1 ۰۶:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    50 3
    انشا الله ایشان علاوه بر ریاست ، مدیریت هم بکنند بخصوص در موضوع حیاتی زلزله تهران ، دست اندازها خیابانها و بزرگراه های تهران، پاکیزه شهر ، امنیت شهر و .... باشد سایر مسئولان علاوه بر ریاست مدیریت هم بکنند....
  • بی نام A1 ۰۶:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    74 11
    اینا هم واسه خودشون خوش اند.... چه فایده ای دارند؟؟؟؟
  • قانون نا نوشته A1 ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    14 0
    نمیدونم چرا ماها فکر میکنیم همه چی باید در قانون بیاد و هر چی که قانون راجعش سکوت کرده مجازیم انجام دهیم از آقای رضازاده سوال دارم شما با کدام تحصیلات تخصصی شدید نماینده شورا؟شما کرسی ریاست رشته ی تخصصی خودتون رو ول کردید اومدید تو شورا،آخه بردار من شما که حتی تو زمینه ی مدیریت تخصصی خودتون موفق نبودید و مادام العمر از مربیگری محروم شدید چطور انتظار داشته باشیم در این زمینه کارآیی داشته باشید.نمیگم صرفا رشته های مربوط به مدیریت شهری تو شورا باشن ولی برادر من شما در هیچ زمینه ای تحصیلات تخصصی ندارید.جایگاه شما به عنوان قهرمان ملی محفوظ و مورد احترام هستید ولی سعی نکنید خاطرات شیرینی که مردم از وزنه زدن هاتون دارند با اتخاذ تصمیمات اشتباه در عرصه ای که اساسا هیچ تخصصی در آن ندارید مخدوش کنید.
  • بی نام A1 ۰۷:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    17 7
    آراء اصلاح طلبان در سبد اصولگرایان ؟
  • امين اكتيو A1 ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    9 2
    اتحاد وهمدلي اصولگرايان مي تواند عامل بزرگ موفقيت در انتخاباتهاي آتي نيز باشد.ولي اميدوارم ملاك خدمت به مردم باشد نه رسيدن به قدرت
  • بی نام IR ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    19 0
    اصولگراها که میان کلا یه جا هم به اصلاح طلبها نمیدن بعد که اصلاح طلب ها همچی کاری بکنن آسمونو به زمین وصل میکنن اینا جناحی عمل می کنن.تا مردم باشن که دیگه عشقی رای ندن.
  • امیر IR ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    19 1
    تجربه نشون داده هر وقت اصلاح طلبان به مسئولیت رسیدنداوضاع خوب شده و هر وقت اصولگراها به ریاست رسیدند همه چی خراب شده
    • مهدی A1 ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
      2 9
      ممنون از انتقال تجربیاتتون
  • بی نام IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    16 0
    فقط فکر خودشون هستن