مهر نوشت؛ رئیس هیئت اسکیت استان قم از اعزام بانوان اسکیت باز قم در بخش اسکیت رول بال برای اولین بار به مسابقات کشوری خبر داد.

محمد حسنی با اعلام خبر فوق، اظهار داشت: هیئت اسکیت استان قم در طول سال برنامه‌های متنوعی برای توسعه و گسترش این رشته مهیج و دارای قابلیت رشد همگانی در نظر گرفته است و تاکنون اعزام‌های زیادی به مسابقات لیگ و قهرمانی کشور داشته‌ایم.

وی افزود: به عنوان یک برنامه جدید برای نخستین بار در بخش بانوان دست به تشکیل و اعزام تیمی در بخش اسکیت رول بال زده‌ایم به طوری که تیم رول بال بانوان استان قم برای اولین بار به مسابقات کشوری دستجات آزاد اعزام خواهد شد.

رئیس هیئت اسکیت استان قم گفت: در حالی که از سوی فدراسیون اسکیت کشور روزهای ۳۰ الی ۴ آذرماه سال جاری به عنوان روزهای برگزاری رقابت‌های رول بال دستجات آزاد کشوری مشخص شده است تیم هیئت اسکیت استان قم نیز عازم تاکستان در استان قزوین محل برگزاری این رقابت‌ها خواهد شد.

حسنی بیان داشت: تیم رول بال بانوان قم درحالی که اولین تجربه خود را در رقابت‌های قهرمانی کشور تجربه خواهد کرد که بیتاقاضی، کیمیا حسنی مهر، زهرا بیات، زهرا اکبری، فائزه عرفانی، یاس عسگری، فاطمه درویشی، بیدخت رضایی، فاطمه صفری، سارا محمودی، سحر محمودی، طاهره بهمنی و مرضیه محمدیاری را در ترکیب خود دارد.

وی عنوان کرد: مربی تیم رول بال بانوان قم که با نام تیم شهروند هیئت اسکیت استان قم در رقابت‌های کشوری دسته جات آزاد به میدان خواهد رفت، فاطمه صفری است و سرپرستی این تیم بر عهده فاطمه رجبی می‌باشد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 729222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =