«نگار» رامبد جوان به مرز ۷۰۰ میلیون رسید/ تازه‌ترین آمار فروش فیلم‌های روی پرده

ایسنا نوشت: تازه‌ترین آمار فروش فیلم‌های سینمایی در حالی اعلام شد که بلیت فیلم‌های سینمایی به صورت نیم‌بها در سینماها عرضه می‌شود و بسیاری از سینماداران نسبت به اطلاع‌رسانی نامناسب این طرح انتقاد دارند.

غلامرضا فرجی مدیر پخش حوزه هنری درباره آخرین آمار فروش فیلم «بیست‌ویک روز بعد» گفت: فیلم سینمایی «بیست‌ویک روز بعد»به کارگردانی محمدرضا خردمندان تاکنون یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان فروش داشته است.

همچنین آخرین آمار فروش فیلم سینمایی «فصل نرگس» ساخته نگار آذربایجانی ۲۵۰ میلیون تومانبوده است.

علی سرتیپی مدیرعامل فیلمیران نیز با اشاره به اینکه آمار فروش فیلم سینمایی «ساعت ۵ عصر» ساخته مهران مدیری را روز شنبه اعلام می‌کند، گفت: فیلم سینمایی «سارا و آیدا» به کارگردانی مازیار میری با در اختیار داشتن ۴۷ سالن در تهران و شهرستان تاکنون دو میلیارد و ۴۳۰ میلیون تومان فروش داشته است.

او همچنین آمار فروش فیلم سینمایی «تابستان داغ» ساخته ابراهیم ایرج زاد را با ۵۶ سالن در تهران و شهرستان۸۳۰ میلیون تومان اعلام کرد.

سعید خانی مدیر پخش نسیم صبا از اعلام فروش فیلم سینمایی «دریاچه ماهی» خودداری و آن را به یکی دو روز آینده موکول کرد.

همچنین داریوش بابائیان مدیر پخش شکوفا فیلم درباره آمار فروش فیلم سینمایی «من و شارمین» گفت: فیلم سینمایی «من و شارمین» به کارگردانی بیژن شیرمرز با ۲۸ سالن در تهران و شش سالن در شهرستان تاکنون ۲۸۵ میلیون تومان فروش داشته است.

احمد مختاری مدیر پخش هدایت فیلم نیز آمار فروش فیلم سینمایی «نگار» به کارگردانی رامبد جوان را ۵۲۹ میلیون تومان با در اختیار داشتن ۲۵ سالن در تهران و ۱۷۰ میلیون تومان با ۱۶ سالن در شهرستان که در مجموع تاکنون ۶۹۹ میلیون تومان فروش داشته است، اعلام کرد.

او درباره آمار فروش فیلم سینمایی «ملی و راه‌های نرفته‌اش» به کارگردانی تهمینه میلانی اظهار کرد: این فیلم تاکنون با در اختیار داشتن ۲۵ سالن در تهران ۸۵ میلیون تومان و با دو سالن در شیراز و ۲ سینما در مشهد ۲۵ میلیون تومان که در مجموع ۱۱۰ میلیون تومان فروش داشته است.

مختاری درباره آمار فروش فیلم سینمایی «زادبوم» ساخته ابوالحسن داوودی گفت: تهیه کننده این فیلم تمایلی به اعلام آمار فروش آن ندارد.

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 707521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =