ایلنا نوشت: تهیه‌کننده فیلم «قاتل اهلی» از نمایش این فیلم در دانشگاه‌ها قبل از آغاز اکران عمومی خبر داد.

منصور لشگری قوچانی (تهیه‌کننده فیلم «قاتل اهلی») درباره  آخرین وضعیت اکران این فیلم گفت: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته و همچنین مصوبه شورای صنفی نمایش؛ فیلم قاتل اهلی به کارگردانی مسعود کیمیایی از روز چهارشنبه سوم آبان اکران می‌شود.

او ادامه داد: قبل از آغاز اکران عمومی، این فیلم در دانشگاه‌های مختلف نمایش داده می‌شود و قرارداد نمایش فیلم نیز با برخی دانشگاه‌ها بسته شده است.

لشگری قوچانی ادامه داد: باتوجه به محتوای فیلم که به پولشویی، فساد در قدرت و مشکلات گروه‌های موسیقی می‌پردازد؛ فرصت خوبی است که با نمایش این فیلم در دانشگاه‌ها درباره این مسائل گفت و گو و بحث شود لذا ما آمادگی داریم با همکاری انجمن‌های اسلامی دانشگاه‌ها و گروه‌های دانشجویی که مخالف و موافق فیلم هستند، فیلم «قاتل اهلی» را نمایش بدهیم و بعد از نمایش فیلم نیز جلسه نقد و بررسی برگزار کنیم.

او درباره نسخه‌ای که قرار است از «قاتل اهلی» در در زمان اکران به نمایش دربیاید، گفت: با تفاهمی که با مسعود کیمیایی کارگردان فیلم صورت گرفت؛ نسخه سومی تهیه شده که با دو نسخه قبلی که برخی افراد در اکران‌های خصوصی تماشا کردند یا در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد، متفاوت است.

لشگری قوچانی ادامه داد: برای اکران این فیلم برنامه‌ریزی مشخصی شده است و برنامه‌های تبلیغاتی خوبی درنظر داریم و امیدواریم فیلم به فروش خوبی برسد و با استقبال خوبی همراه شود. یکى از مشکلات بزرگ سینما، اطلاع‌رسانى اکران فیلم‌هاست. امیدوارم صداوسیما، شهردارى و مخابرات کمک لازم را انجام دهند.

فیلم سینمایی «اتل اهلی» به کارگردانی مسعود کیمیایی و با بازی پرویز پرستویی، پولاد کیمیایی، حمیدرضا آذرنگ، امیر جدیدی، پرویز پورحسینی، لعیا زنگنه و رضا رشیدپور ساخته شد و در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد.

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 708989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =