باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: فرماندهی معظم کل قوا در حکم فرمانده نیروی زمینی بر موضوع تحرک این نیرو تاکید داشتند.

امیر نوذر نعمتی جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم بازدید از مرکز تولید، بهینه سازی و نوسازی شهید زرهرن که صبح امروز پنجشنبه ۲۱ دی ماه در محل این مرکز برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس حکم ابلاغی فرماندهی معظم کل قوا برای فرمانده نیروی زمینی ارتش بر بحث تحرک تاکید شده بود. در پی این حکم و در چهارچوب ماموریت ذاتی نیروی زمینی برای تحرک تغییراتی ایجاد شد تا پاسخ عملیاتی نیرو را با یک برنامه مدون بدهیم.

وی با بیان این که یکی از بخش‌های نیرو که تغییرات در آن اعمال شد همین مرکز است، افزود: در موضوع تحرک هم مسئله نوسازی و هم موضوع بهینه‌‌سازی را انجام می‌دهیم که در موضوع بهینه‌سازی به صورت دوگانه عمل می‌کنیم، به این شکل تجهیزاتی که هم کاربرد نظامی و هم تجاری دارد را بهینه می‌کنیم.در بحث بهینه‌سازی در طول یکسال گذشته کارهای بسیار خوبی انجام شده تا ادوات بر اساس تهدیدات روز بهینه‌سازی و کارآمد شوند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان این که در دنیا کار بهینه‌سازی انجام می‌شود، گفت: وظیفه این مرکز هم همین است؛ مرکز زرهرن فقط در چهارچوب نظامی حرکت نمی‌کند، بلکه به نحوی عمل می‌کند که با صنایع و دانشگاه‌های کشور ارتباط علمی و کاری داشته باشد. مرکز تولید، بهینه‌سازی و نوسازی زرهرن برای تحرک نیروی زمینی کار خود را شروع کرد و انشاالله با سرعت بیشتری ادامه خواهد داد.

حادثه جزیی برای ناوشکن دماوند

همچنین ایسنا نوشت:

صبح دیروز ناوشکن دماوند در هنگام ورود به بندر به علت افزایش سرعت باد و طوفان شدید در دریای خزر، با موج شکن‌ برخورد جزیی داشته است. کارشناسان نظامی گفته‌اند که آسیب‌های وارد ناچیز بوده و صدمه وارده در زمان کوتاهی برطرف خواهد.

29214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 745115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =