میزان نوشت: سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما به هیچ وجه شاهد رعایت حداقل‌ استانداردهای برخورد نظامی از سوی تروریست‌ها نیستیم و آنها امروز با جهالت محض، کانه «یزید و شمر» عمل می‌کنند.

سردار رمضان شریف با اشاره به محبوبیت فراوان مدافعان حرم اهل بیت (ع) نزد افکار عمومی اظهار کرد: هر چه جلوتر می رویم، خباثت‌ها و جنایات تروریست‌ها و همچنین وابستگی آنها به رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی خصوصا آمریکا ملموس‌تر می‌شود و هرچه این افشاگری‌ها و روشنگری‌ها موثرتر واقع شود، طبیعتا کسانی که صادقانه با تروریست‌ها مبارزه می‌کنند، نزد افکارعمومی محبوب‌تر می‌شوند.

سردار شریف با بیان اینکه هدف اصلی داعش و گروهک‌هايی مثل آن، خدشه‌دار کردن چهره اسلام است، تاکید کرد: مبارزه ما با این تروریست‎های تکفیری مبارزه با کسانی است که با جهالت و نادانی خودشان، چهره نورانی پیامبر اکرم (ص) و دین مبین اسلام را خدشه دار می‌کنند.

وی در همین زمینه تصریح کرد: مدافعانی که با داعش مبارزه می‌کنند، حفظ جان انسان‌ها برایشان در اولویت قرار دارد و برای‌ آنها مهم نیست که این انسانها ایزدی یا کُرد یا عرب یا عجم یا سنی یا شیعه باشند؛ بلکه آنچه برای این پاسداران اهمیت دارد، حفظ کرامت انسانی و جلوگیری از مردم‌کُشی با شعار قرآن است.

سخنگوی سپاه افزود: یکی از دلایل تحسین ویژه شهید حججی از سوی مردم و مسئولان در روزهای گذشته، استقامت، ایمان قلبی و مبارزه جانانه این سرباز اسلام در برابر دشمنی با قساوت قلب فراوان بود.

سردار شریف در پایان با بیان اینکه تروریست‌های تکفیری دوباره چهره یزید و شمر را برای جامعه امروزی شفاف کرده‌اند، گفت: ما به هیچ وجه شاهد رعایت حداقل‌ استانداردهای برخورد نظامی از سوی تروریست‌ها نیستیم و آنها امروز با جهالت محض، کانه «یزید و شمر» عمل می‌کنند.

27212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 700075

برچسب‌ها