خداحافظی انوشیروان ارجمند با صحنه تئاتر/ برزو ارجمند:‌برای پدرم دست بزنید

بر مبنای وصیت زنده‌یاد انوشیروان ارجمند، هنرمند تئاتر، سینما و تلویزیون پیکر او امروز به سالن اصلی تئاتر شهر برده شد تا او با صحنه تئاتر وداع کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مراسم تشییع او از تئاتر شهر به سمت تالار وحدت برگزار شد. در این مراسم، برزو ارجمند پسر انوشیروان ارجمند در حالی که به شدت می‌گریست از مردم خواست تا دقایقی برای پدرش دست بزنند و خود نیز حاضران را همراهی کرد. او درباره علت این کار گفت: «پدرم همیشه به من می‌گفت وقتی از یک نمایش بیرون می‌آیی از صدای کف زدن مردم می‌توانی بهفمی که چه کار کردی.» او خطاب به پیکر پدرش قول داد که مثل او سر به پایین و بی‌حاشیه باشد.

داریوش ارجمند هم در سخنانی کوتاه در سوگ برادرش اظهار داشت: «همه ما می‌رویم و هیچ کس ماندنی نیست. من اما به عنوان یک رفیق، همراه و شاگرد راجع به برادرم حرف می‌زنم. از مدت‌ها قبل که برادرم در بیمارستان بستری بود به برنامه «بعضیا» علی ضیاء دعوت شدم و در نهایت همان روزی که برادرم چشم از جهان فروبست باید در این برنامه زنده هم حضور پیدا می‌کردم. خیلی سخت بودم ولی چون کس دیگری نمی‌توانست به جای من در آن برنامه باشد، رفتم و درباره او صحبت کردم. به قول علی دهکردی کم پیش می‌آید هنرمندی در کمتر از پنج ساعت فوت کند و در همان روز یک برنامه زنده برایش تدارک دیده شود. به هر حال نوکری مردم افتخار ماست و برادرم انوشیروان معتقد بود که باید برای مردم کار کرد.» 

علی مرادخانی معاون هنری وزیر ارشاد، احمد مسجدجامعی عضو شورای شهر، حسین پاکدل کارگردان و بازیگر، دکتر پورحسین قائم مقام معاون سیما، ایرج راد و حجت‌الله ایوبی معاون سیما دیگر کسانی بودند که درباره انوشیروان ارجمند سخنرانی کردند. 

 

هنرمندان بسیاری چون داریوش و برزو ارجمند، ویشکا آسایش، هومن برق‌نورد، حسن پورشیرزای، داریوش فرهنگ، رضا کیانیان، محمود پاک‌نیت  و ... حضور داشتند.

انوشیروان ارجمند، بازیگر پیشکسوت سینما و تئاتر، ۲۳ آذر به دلیل عارضه قلبی چشم از جهان فروبست.

۵۷۲۴۴

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 390394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =