پایگاه خبری خرم‌آباد فردا به نقل از استاندار لرستان نوشت: مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان لرستان باید برکنار شود.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،استاندار لرستان اظهار داشت: عملکرد ضعیف مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در این استان باعث نگرانی است چرا که در بخش پرداخت تسهیلات اشتغال، رتبه 30 را در بین استانهای کشور دارد.

مهندس بازوند ادامه داد: چندی پیش، مدیرعامل و عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران جهت تعیین تکلیف به استان سفر کردند، مذاکراتی هم صورت گرفت و قرار شد تا مدیر شعب بانک در استان تغییر کند اما تا این لحظه این اتفاق صورت نگرفته است.

وی افزود:  با مدیران بانک در کشور گفت‌وگو داشتم و قرار شد تا به قید فوریت نسبت به برکناری مدیر شعب لرستان اقدام شود.

مهندس بازوند تصریح کرد: با توجه به اینکه مردم از ما به عنوان نماینده دولت در استان انتظاراتی دارند و جوانان جویای کار هم هر روزه خواهان مطالبات خود هستند، از مدیران بانک خواستم تا هر چه زودتر مدیری که عملکرد ضعیفی در طول دوران مدیریتش داشته را برکنار و فرد شایسته‌ای را جایگزین کنند، در غیر این صورت، گزارشی تهیه و به عرض مسئولین عالی در دولت خواهم رساند.

این در حالی است که تغییر در مدیریت شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران قرار بود در بهمن ماه 95 صورت گیرد اما با توجه به نزدیکی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری این تغییر به تعویق افتاد.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 670262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =