ارزشمندترین تیم‌های غرب آسیا را بشناسید

با ارزش‌ترین تیم‌های حاضر در گروه‌های لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بار دیگر با قرعه کشی مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا برای فصل 2017-2018 هیجان به فوتبال باشگاهی قاره برگشت. هیجانی که فارغ از همه منازعات و اختلافات سیاسی که فوتبال را هم تحت تاثیر خود قرار داده، قرار است بار دیگر رقابتی جذاب را در این قاره بین تیم های باشگاهی از کشورهای شرق و غرب آسیا به وجود آورد.

در منطقه غرب آسیا که اکثر تیم ها از ایران و کشورهای عربی هستند، ارزشمند ترین تیم ها از لحاظ قیمت بازیکنان مشخص شدند که بر این اساس باشگاه الاهلی عربستان که در گروه A رقابت ها با تیم های الجزیره امارات،تراکتورسازی تبریز و برنده الغرافه-پاختاکور همگروه است با 28 میلیون یورو گران ترین و ارزشمند ترین تیم منطقه غرب آسیاست.

در گروه B تیم الدحیل که باید به مصاف لوکوموتیو و الوحده و برنده ذوب آهن-الزاول هند برود با 20 میلیون یورو ارزشمند ترین تیم است. همچنین در گروه C تیم پرسپولیس با 13 میلیون یورو ارزشمند ترین تیم این گروه است و پس از آن السد با 11 میلیون یورو در رده دوم این گروه قرار دارد. در گروه آخر منطقه غرب هم تیم الهلال عربستان با 19 میلیون یورو ارزشمند ترین تیم این گروه است و استقلال و العین هرکدام به ارزش 13 میلیون یورو پشت سر این تیم ثروتمند عربستانی ایستاده اند.

 

 

254 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 737082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =