۴۰ نفر از زائران اربعین در جاده های همدان مجروح شدند

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: 40 زائر اربعین حسینی از آغاز طرح تاکنون در سوانح جاده ای برون شهری استان همدان مجروح و مصدوم شدند.

سرهنگ رضا عزیزی، فرمانده پلیس راه استان در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین با اعلام مطلب فوق افزود: خوشبختانه در هیچیک از سوانح جاده ای یاد شده زائر فوتی در سر صحنه تصادف نداشتیم.

وی ادامه داد: شمار زائران مجروح استان نسبت به اربعین سال گذشته افزایش داشته که علت آن را می توان بارندگی های چند روز اخیر ارزیابی کرد.

سرهنگ عزیزی خاطرنشان کرد: در جریان سفر زائران اربعین حسینی در 2 نوبت شاهد بارندگی در استان بودیم که در مرحله اول 14 نفر و در نوبت دوم 13 نفر مجروح شدند.

وی با بیان اینکه بیشتر سوانح در یکساعت اول بارش باران رخ می دهد از رانندگان به ویژه زائران خواست هنگام بارندگی از ادامه تردد خودداری کرده یا سرعت خودرو را در نخستین ساعت بارس باران به کمترین میزان برسانند.

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: مهمترین علت بروز سوانح جاده ای در ایام اربعین حسینی رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی است و تخطی از سرعت مطمئنه در رتبه دوم قرار دارد.

سرهنگ عزیزی گفت: بامداد امروز بر اثر واژگونی خودروی سواری سمند در محور ملایر - همدان پنج عضو یک خانواده که زائر اربعین حسینی بودند مجروح شدند که 2 تن از آنها به علت شدت جراحات وارده به مرکز درمانی ملایر منتقل شدند.

لازم به ذکر است، بیش از سه میلیون دستگاه خودرو از آغاز طرح اربعین حسینی تاکنون از جاده های استان همدان تردد کرده اند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 725166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =