استاندار قزوین : مدیران انقلابی سرمایه های ارزشمند کشور هستند

استاندار در آئین تجلیل از علی اکبر صالحی معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان انرژی اتمی بیان داشت: تخریب چهره مدیران که برای خدمت به نظام و مردم شب و روز نمی شناسند و بی وقفه مشغول خدمت رسانی هستند، جفا به مجموعه مدیریتی جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین "فریدون همتی" در آئین تجلیل از علی اکبر صالحی معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان انرژی اتمی که روز سه شنبه در دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد، از مدیران به عنوان سرمایه های ارزشمند کشور یاد کرد و افزود: تخریب چهره مدیران که برای خدمت به نظام و مردم شب و روز نمی شناسند و بی وقفه مشغول خدمت رسانی هستند، جفا به مجموعه مدیریتی جمهوری اسلامی است.
استاندار قزوین ادامه داد: نظام مدیریتی یکی از بخش های موفق کشور بوده است و اگر چند مدیر حقوق نجومی دریافت کرده اند نباید به این بهانه، به تخریب و تضعیف مدیران پرداخت.
همتی اضافه کرد: اگر امروز کشورمان به یک جایگاه شایسته در سطح نظام بین الملل دسته یافته است، آنرا باید مرهون هدایت های امام راحل، مقام معظم رهبری، مشارکت مردم و نظام مدیریتی کشور بدانیم که البته به بخش آخر تاکنون کمتر پرداخته شده است.
وی با بیان اینکه پیش از انقلاب کشورمان مخروبه و وابسته بود به استکبار بود، افزود: فرزندان این مرز و بوم پس از انقلاب مدیریت کشور را برعهده گرفتند و با تکیه بر توان خود میهن اسلامی را به سوی تعالی و پیشرفت سوق دادند.
همتی در ادامه به نقش مدیران در سازندگی و پیشبرد اهداف کشور اشاره کرد و گفت: برگزاری محافلی برای تجلیل از مدیران ممتاز کشور با تکیه بر نقاط قوت کاری آنها، اقدامی نیکو و پسندیده است و باید شاهد تداوم چنین حرکت هایی باشیم.
وی اظهار کرد: نقش مدیران در اداره امور کشور بسیار برجسته و ممتاز بوده است،به گونه ای که در دوران تحریم ها و کاهش شدید قیمت نفت این نقش خود را به خوبی نشان داد.
استاندار قزوین در بخش دیگری از صحبت های خود مدیران را به سه دسته تقسیم کرد و گفت: عده ای از آنها دستگاه را تنزل داده،بعضی ها وضع موجود را حفظ کرده و بخشی از مدیران نیز به ارتقای وضعیت دستگاه خود می پردازند که همه باید سعی کنیم جزو دسته سوم باشیم.
همتی در ادامه به برگزاری آئین تجلیل از علی اکبر صالحی معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان انرژی اتمی اشاره کرد و گفت: مایه افتخار استان است که چنین شخصیت بزرگی در دامان آن رشد و پرورش یافته و به شخصیتی بین المللی تبدیل شده است.
استاندار قزوین ادامه داد: آقای صالحی یکی از مدیران موفق کشور بوده که نقش بسیار موثری در موفقیت مذاکرات هسته‌ای و پیشبرد صنعت هسته‌ای کشور داشته است.
وی با بیان اینکه در جریان برجام، ایران به طور رسمی به عنوان یک قدرت هسته ای شناخته و معرفی شد،ادامه داد: امروزه نه تنها در صنعت هسته‌ای کشور عقب نشینی نکرده ایم بلکه به صورت قانونی در بازار بین المللی انرژی هسته ای در حال تامین مواد و عرضه تولیدات و انجام تحقیق و توسعه هستیم.
استاندار قزوین در پایان افزود: در جریان مذاکرات هسته ای هیچ کدام از ارکان نظام و همچنین مردم در موضع ضعف قرار نداشتند بلکه با درایت تمام و یا هوشیاری مقابل دشمن ایستادند و به پیروزی دست یافتند.
علی‌اکبر صالحی در سال 1328 به دنیا آمده و اهل قزوین است.
وی در کارنامه خود مسئولیت های مهمی چون نمایندگی ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی، ریاست سازمان انرژی اتمی و وزارت خارجه را در دولت های قبلی عهده دار بوده است.
صالحی هم اکنون به عنوان رئیس سازمان انرژی اتمی و معاون رئیس جمهوری مشغول به خدمت است.
تدریس فیزیک هسته ای در دانشگاه شهید بهشتی، عضویت در هیات علمی دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی شریف همراه با ریاست این دانشگاه نیز بخشی از سوابق علمی صالحی به شمار می روند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 644218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =