اصغر حاجیلو گفت: ما اگر با تیم‌های خوب باشگاهی جهان هم بازی کنیم خیلی خوب است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی فوتبال ایران دو بازی تدارکاتی در اردوی اخیر خود انجام داد؛ یکی با پاناما و دیگری با ونزوئلا. بعضی از اهالی فوتبال از این مسابقات انتقاد کردند و گفتند که برگزاری این دو دیدار سودی برای تیم ملی ندارد. اصغر حاجیلو پیشکسوت استقلال هم یکی از منتقدان بازی های دوستانه اخیر است.

*تیم ملی دوبازی دوستانه با پاناما و ونزوئلا برگزار کرد. ارزیابی شما از این دو بازی چه بود؟

به نظر من این اردوی اروپایی بیشتر به درد بازیکنان می خورد که در کنار کی روش باشند تا بیشتر با هم هماهنگ شوند و بتوانند تمرینات خوبی را برگزار کنند.به عقیده من بازی با پاناما و ونزوئلا اصلا برای ما مفید نبود به خصوص ونزوئلا به دلیل اینکه ونزوئلا به هیچ وجه تیم خوبی نشان نداد و هیچ چیزی برای ارائه در این بازی نداشت.این شکل بازی ها برای تیم ملی خوب نیست به دلیل اینکه ممکن است حتی در این بازی های ضعیف ممکن است یکی از بازیکنان ایران مصدوم شوند و این ما باشیم که از این بازی ها ضرر می کنیم.

*به نظر شما تیم ملی باید با چه تیم هایی بازی دوستانه برگزار کند؟

به عقیده من ایران باید با تیم هایی مثل مکزیک،ژاپن و حتی کره جنوبی بازی کنیم به دلیل اینکه بازی با این شکل تیم ها بیشتر برای ما مفید خواهد بود تا بازی با تیم هایی مثل پاناما.ما باید با تیم هایی بازی کنیم که به ما حمله کنند و گل بزنند مدافعان ما باید مقابل مهاجمان بزرگ و قدرتمند بازی کنند تا محک جدی برای جام جهانی بخورند. ما اگر با تیم های خوب باشگاهی جهان هم بازی کنیم خیلی خوب خواهد بود؛ تیم هایی مانند بایرن مونیخ، ولفسبورگ و... اینگونه تیم ها می توانند برای تیم ملی ایران محک جدی در جام جهانی باشند. اگر با تیم هایی که بازی می کنیم آنها نتوانند به ایران حمله کنند و گل بزنند پس باید گفت که بازی خوبی را نتوانستیم برای تیم ملی برگزار کنیم.

*خود کی روش علاقه دارد با تیم های بزرگ بازی کنیم؟

طبق چیزی که من می دانم خود کی روش هم علاقه بسیاری دارد تا تیمش با تیم های بزرگ بازی کند. ما نباید بازی هایی مثل پاناما و ونزوئلا برگزار کنیم بعد بگوییم که 5 یا 6 بازی دوستانه داشتیم.به جای این 5 یا 6 بازی غیر مفید اگر بتوانیم 2،3 بازی خوب برگزار کنیم خیلی بهتر خواهد بود.

43 43

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 727592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام GB ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
    10 7
    دو كلام از مادر عروس كيروش دقيقا عكس اين نظر رو داره و گفته چندين بازي دوستانه با تيمهاي متوسط و خوب بهتر از يكي دو تا بازي با تيمهاي بزرگه