ایرنا نوشت: وزیر اطلاعات گفت: در مسائل اقتصادی باید از بروز تخلفات پیشگیری کرد و نباید برای افزایش حضور سرمایه‌گذاران از فسادهای اقتصادی چشم‌پوشی کرد.

حجت الاسلام سیدمحمود علوی عصر شنبه در شورای اداری استان گلستان افزود: دستیابی به شکوفایی اقتصادی در گرو امنیت اقتصادی و حمایت و صیانت از سرمایه گذاران است. اصرار بر حمایت از سرمایه گذاران فقط به خاطر سرمایه نیست تا مثلا هر زمان و دل بخواهی به اقتصاد کشور شوک وارد شود بلکه به علت تزریق سرمایه های شخصی برای رونق اقتصادی و ایجاد فرصت های جدید شغلی است.

وی با یادآوری نامگذاری امسال به نام اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل گفت: ثمره تلاش مسوولان باید حمایت همه جانبه از سرمایه گذار و احساس امنیت آنان باشد تا دست یابی به اهداف اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب آسان شود.

وزیر اطلاعات امنیت، عدالت و آرامش را حق مردم دانست و افزود: حکومت اسلامی باید چتر امنیت خود را برای همه مردم از هر قوم و مذهب و دین بگستراند.

علوی با استناد به آموزه های دینی مبنی بر رعایت حقوق و عدالت و حمایت امام علی (ع) از حق پایمال شده زن یهودی؛ اظهار داشت: اجرای عدالت، حرمت گذاری، تامین معیشت، محبت و نیکی برای همگان وظیفه حکومت اسلامی است و هر کس در درون نظام دل در گرو حکومت اسلامی دارد باید از همه امکانات بویژه امنیت برخوردار باشد. وزارت اطلاعات به عنوان یکی از تاثیرگذارترین عناصر تامین امنیت کشورمان برای تامین این خواسته با بهره گرفتن از همه ظرفیت ها تلاش خواهد کرد.

29214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 737634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =