علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال از امروز برای در مسابقات به اصفهان سفر کرد و در روز اوج تقابل بازیکنان ایرانی در ترکیب تیم‌های مختلف در سالن ۲۵ آبان حضور پیدا کرد.

به گزارش تسنیم، مرحله گروهی رقابت‌های فوتسال جام باشگاه‌های آسیا پس از برگزاری 4 دیدار امروز به پایان می‌رسد و چهره تیم‌های صعود کننده به مرحله حذفی مشخص خواهد شد.

در بازی‌های امروز تقابل بازیکنان ایرانی در ترکیب تیم‌های مختلف به اوج می‌رسد که رویارویی مهدی جاوید و احمد اسماعیل‌پور 2 ملی‌پوش ایرانی تیم گیتی‌پسند در بازی بیروت و شن‌زن چین و تقابل محمد طاهری بازیکن ایرانی القادسیه با یاران وحید شمسایی در تیم تاسیسات جذاب‌ترین این تقابل‌ها است.

علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال کشور نیز به منظور پیگیری به اصفهان سفر کرده و از امروز در جایگاه VIP سالن 25 آبان محل برگزاری مسابقات حضور دارد.

در 2 روز گذشته تماشاگران استقبال چندانی از این مسابقات نداشتند اما به نظر می‌رسد امروز با توجه به حساسیت دیدارها و بازی تاسیسات و القادسیه کویت تماشاگران بیشتری در سالن مسابقه حضور پیدا کنند.
از نکات جالب مسابقات امروز می‌توان به حرکات جالب دژان ددویچ مربی تیم بیروت اشاره کرد که در کل زمان بازی کیف به دوش در کنار زمین حضور داشت.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 442462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =