نامه نیوز نوشت: عضو جبهه پایداری گفت: ما بیشترین ضربه را از درون خود اصولگرایی خوردیم، یعنی افراد با مواضعی که می‌گیرند و با افراط گرایی برخی دوستان این ضربه‌ها به جریان اصولگرایی وارد شده است.

محمدجواد ابطحي، در مورد سكوت جبهه پايداري بعد از انتخابات گفت: جبهه پايداري سكوت نكرده است، ما حديثي داريم كه مي فرمايد "سكوت در برابر باطل گاهي وقتها اثر دارد"ما برخي از رويكردها را كه در انتخابات ديديم رويكرد ارزشي نمي دانيم و برخي از اصولگراها نيز در دامن آنها افتادند.

وي ادامه داد: هدف از تشكيل جبهه پايداري ايجاد گفتمان است و با توجه به انتخاباتي كه انجام شد به نظر مي رسد بايد رويكرد و تلاش جديدي در عرصه گفتمان سازي انقلاب اسلامي داشته باشد.

وي اظهار كرد: گفتمان جديدي قرار نيست از سوی جبهه پایداری شكل بگيرد و در راستاي گفتمان قبلي است و بر محورهاي قبلي استوار است، آنچه كه ما ضربه خورديم از طرف مقابل نبود، ما بيشترين ضربه را از درون خود اصولگرايي خورديم، در واقع اصولگرايي از درون خودش ضربه مي بيند يعني افراد با مواضعي كه مي گيرند و با افراط گرايي برخي دوستان اين ضربه ها به جريان اصولگرايي وارد شده است.

ابطحي در پاسخ به اين سوال كه برخي معتقدند اين افراط گرايي ها در جريان اصولگرايي از طرف جبهه پايداري بوده است گفت: چنين چيزي را قبول ندارم، بنا بر گفته رهبري اگر قرار بود افراطي‌گري را از زاويه اين افراد تعبير كنيم خود امام و رهبري نيز افراطي هستند.

وي ادامه داد: من معتقدم اينكه يك قسمتي از بدنه جوان كشور را نتوانيم جذب كنيم به خاطر نوع بعضي از بيانات و موضع گيري هاي برخي آقايان اصولگرا بود.

وي در مورد اینکه وحدت جبهه پايداري با جمنا در انتخابات وحدت استراتژیک بود یا مقطعی، گفت: جمنا با ما وحدت كرد، بحث جبهه پايداري وحدت با جمنا نبود و دنبال این موضوع نبودند، آنها متوجه شدند كه كانديداي كه مي توانند مطرح كنند آقاي رئيسي است، در حال حاضر نيز در ٩٠درصد موارد همفكر و هم نظر هستیم.

اين نماينده اصولگراي مجلس در مورد استراتژي پايداري در آينده خاطرنشان كرد: پايداري به دنبال نهادسازي در حوزه خانواده، تعليم و تربيت، ثروت و قدرت و دين است و همه اينها يعني اينكه سياست ما عين ديانت ماست.

27212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 689514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =