ایسنا به نقل از رییس اتحادیه مشاوران املاک نوشت: با توجه به سابقه نمایشگاه املاک و مستغلات که یکی از مهم‌ترین خروجی‌های آن فروش آپارتمان در دوبی، ترکیه، قبرس یا سایر کشورها بوده، نمایشگاه امسال را تایید نمی‌کنیم و نقشی در آن نداریم.

مصطفی‌قلی خسروی ، اظهار کرد: نمایشگاهی که قرار است تحت عنوان املاک و مستغلات در بهمن ماه امسال برگزار شود مورد تایید ما نیست، زیرا بعد از این‌که ریاست اتحادیه را در آذرماه تحویل گرفتم قصد داشتیم با اصلاح فرآیند برگزاری نمایشگاه، امسال را تنفس بدهیم و سال آینده نمایشگاهی برگزار کنیم که نفع مردم و حوزه مسکن در آن باشد. اما از طرف شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی به ما گفتند چون مسئولان قبلی اتحادیه درخواست داده‌اند باید امسال هم برگزار کنید؛ در حالی که قاعدتا ما اجازه داریم در مورد فعالیت‌های صنف، خودمان تصمیم بگیریم نه این‌که از بیرون به ما تحمیل شود.

وی افزود: قبل از برگزاری انتخابات اتحادیه که کاندیداها درگیر این فضا بودند، ظاهرا ریاست قبلی اتحادیه در تاریخ هشتم شهریورماه درخواستی مبنی بر برگزاری نمایشگاه املاک و مستغلات ارائه داده‌اند. روز بعد از انتخابات که با انتخاب حقیر به عنوان منتخب اول همراه بود، از روابط عمومی اتحادیه با من تماس گرفته شد که نمایشگاه امسال را چه‌کار کنیم. بنده عرض کردم من که فعلا مسئولیت را تحویل نگرفته‌ام اما به اعتقاد من نمایشگاهی که صرفا برای نشان دادن ویترین مغازه‌ها باشد یا خارجی‌ها بیایند آپارتمان‌های خود را در آن بفروشند و نفعی برای اتحادیه و مردم نداشته باشد مورد قبول نیست.

رییس اتحادیه مشاوران املاک خاطرنشان کرد: شرکت نمایشگاه‌های بین المللی تهران با این استناد که اتحادیه قبلا درخواست داده، عنوان می‌کند که ما طبق این درخواست با خارجی‌ها قرارداد نوشته‌ایم و باید نمایشگاه املاک و مستغلات برگزار شود. اما حرف ما این است که نباید قبل از عقد قرارداد با ما، خارجی‌ها را دعوت می‌کردند. اگر قراردادی با ریاست قبلی اتحادیه بسته شده بود قطعا من باید به آن تمکین می‌کردم؛ در حالی که هیچ قراردادی تنظیم نشده و الزامی برای برگزاری نمایشگاه نیست.

قلی‌خسروی با بیان این‌که نمایشگاه املاک ومستغلات در سال‌های قبل به صورت فانتزی و فرمایشی برگزار شده است، افزود: در طول نمایشگاه عده‌ای به عنوان مجری حضور می‌یابند که مسئولان نمایشگاه تعیین می‌کنند و در واقع ما به عنوان صاحب اصلی، نقش چندانی در آن نداشته‌ایم.

3535

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 748529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =