۰ نفر
۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰

واحد مرکزی خبر نوشت: تصویب تحریم های جدید ضد روسی در مجلس نمایندگان آمریکا، خشم مقامات روسیه را برانگیخته است.

س از آنکه طرح جامع تحریم های ایران روسیه و کره شمالی به تصویب مجلس نمایندگان آمریکا رسید واکنش مقامات روسیه با خشم و عصبانیتی بی سابقه همراه بود. به فاصله اندکی کنستانتین کاساچوف سناتور ارشد و رئیس کمیته بین الملل شورای فدراسیون روسیه از اقدامات عملی کشورش برای پاسخی محکم به آمریکا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رویترز و خبرگزاری اینترفاکس، سرگئی ریابکوف امروز با تاکید بر رویکرد مسکو در اتخاذ تصمیمات متقابل در برابر اقدامات خصمانه آمریکا تصریح کرد: روسیه بارها به آمریکا هشدار داده بود که مسکو هرگونه اقدامات خصمانه واشنگتن را تلافی خواهد کرد. مسکو از خویشتنداری در برابر آمریکا خسته شده است.

اظهارات ریابکوف در واکنش به اقدام شب گذشته مجلس نمایندگان آمریکا در تصویب بسته جدید تحریمها علیه روسیه صورت می گیرد.

معاون وزیر امور خارجه روسیه افزود: مسکو همچنان به دنبال راه هایی برای گفتگوی سازنده با آمریکاست.

خبرگزاری ایتارتاس همچنین گزارش داد که سرگئی ریابکوف در واکنش به موافقت مجلس نمایندگان آمریکا با طرح تشدید تحریم های یکجانبه علیه روسیه، ایران و کره شمالی گفت: مسکو تسلیم احساسات نخواهد شد و همواره به دنبال راه هایی برای حرکت در مسیر رو به جلو و سازش بر سر موضوعاتی است که برای این کشور حائز اهمیت است.

وی افزود: مسائل بسیاری وجود دارد و ما آماده همکاری هستیم.

سرگئی ریابکوف افزود: طرح تشدید تحریم ها که با اکثریت آراء در مجلس نمایندگان آمریکا به تصویب رسید قرار است در سنای آمریکا مورد بررسی قرار گیرد، گمان می رود به سرعت در سنای آمریکا به تصویب برسد و به زودی در اختیار رئیس جمهور قرار خواهد گرفت.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 690993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =