مهر نوشت: سخنگوی وزارت خارجه چین در خصوص موضع گیری ترامپ علیه اسلام آباد اعلام کرد: کاخ سفید باید به قربانیان پاکستان در مبارزه با تروریسم احترام بگذارد.

به گزارش اِکسپرس، «ژنگ شوانگ» (Geng Shuang) سخنگوی وزارت خارجه چین امروز سه شنبه با حمایت از «اقدامات اسلام آباد در مبارزه با تروریستم» اعلام کرد: کاخ سفید باید به قربانیان پاکستان در مبارزه با تروریسم احترام بگذارد.

سخنگوی وزارت خارجه چین ادامه داد: پاکستان تلاش ها و قربانیان زیادی را در راه مبارزه با تروریسم ارائه کرده و جامعه جهانی و به خصوص آمریکا باید به آنها احترام بگذارد.

«ژنگ شوانگ» در ادامه افزود: چین و پاکستان ارتباطی خوب و صمیمانه ای دارند و مبنای آن منافع دو طرف است؛ لذا پکن آماده است تا در همه مشکلات از اسلام آباد حمایت کند.

لازم به ذکر است، رئیس جمهوری آمریکا روز گذشته در پیامی علیه پاکستان اعلام کرده بود: آمریکا کورکورانه بیش از ۳۳ میلیارد دلار در طول ۱۵ سال اخیر به پاکستان کمک کرده است؛ در حالیکه آن ها چیزی جز دروغ و فریب به ما نداده و رهبران ما را احمق پنداشته اند.

وی در ادامه گفت: آن ها به تروریست هائی که ما در افغانستان به دنبالشان هستیم، پناه داده اند.

این در حالیست که پس از روی کار آمدن ترامپ در ژانویه سال گذشته میلادی و به دنبال دخالت های مکرر واشنگتن در امور داخلی اسلام آباد، روابط میان دو کشور به سردی گرائیده است.

49311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 742780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =