ایلنا نوشت: عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دیدار با حجت‌الاسلام ناطق نوری در راستای گفت‌وگوی ملی و اخوت بیشتر صورت گرفته است.

بهروز بنیادی با اشاره به دیدار جمعی از اعضای فراکسیون امید با حجت‌الاسلام والمسلمین علی اکبر ناطق نوری گفت: این دیدار در راستای گفت‌وگوی ملی و اخوت بیشتر صورت گرفته است،‌ ما به صورت جدی درصدد آن هستیم که از نظرات بزرگان استفاه کنیم و در دیدار با ایشان هم در رابطه با مشکلات داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی صحبت شد. ما به دنبال استفاده از نظرات و ظرفیت‌های همه بزرگان نظام چه اصلاح‌طلب و چه اصولگرا هستیم تا از این طریق بتوان از ظرفیت‌های آنها برای حل مشکلات، پیشبرد امور و گفت‌وگوی ملی استفاده کرد.

وی با بیان اینکه بزرگانی هستند که مکررا با آنها دیدار شده و نظرات آنها را دریافت کرده‌ایم، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم این رویه را تداوم ببخشیم و دلسوزان نظام گفتمان واحد امیدبخشی را نسبت به جامعه بکار گیرند چراکه متاسفانه در این مدت کوتاهی‌هایی صورت گرفته و دانسته یا ندانسته حرف‌ها و سخنانی بیان شده که امید را در جامعه کمرنگ کرده است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال آیا در این دیدار درخصوص انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ صحبت کرد؟ ابراز داشت: عمده مباحثی که در جلسه با آقای ناطق نوری بحث شد، در رابطه با بودجه بود. با توجه به ریاست هشت ساله آقای ناطق نوری بر مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولیت‌هایی که داشته‌اند، به آسیب‌شناسی بودجه پرداختیم از ایشان راه‌حل و همفکری استمداد کردیم و ایشان نیز درخصوص چرایی و راهکارهای پیشرو سخنانی را بیان کردند.

بنیادی در پاسخ به این سوال که آیا در رابطه با اعتراضات اخیر نیز صحبت شد؟ بیان کرد: همانطور که گفتم در این دیدار درخصوص مسائل روز کشور صحبت شد. آقای ناطق نوری در این باره تاکید کردند این اعتراضات به خاطر ایجاد فاصله بین مسئولان و مردم خصوصا نسل جوان است. مردم تلاش‌های مسئولان در مبارزه با فساد را کمتر می‌بینند و نتیجه تلاش‌های آنان در جامعه احساس نمی‌شود. در این باره لازم است دستگاه‌های قضایی و اطلاعاتی محکم باشند و در مبارزه با فساد پافشاری کنند و هیچ تعارفی با متخلفان در هر پست و مقامی نداشته باشند.

عضو فراکسیون امید در پاسخ به این سوال که تا پیش از دیدار با حجت‌الاسلام ناطق نوری چه دیدارهای دیگری صورت گرفته است؟ یادآور شد: اعضای فراکسیون امید قبلا دیدارهایی با آقای آملی لاریجانی ریاست قوه قضاییه نیز داشته‌اند. علاوه بر این دیدارها، ما با سیدمحمد خاتمی و جهانگیری و تعدادی از وزرا نیز دیدار کرده‌ایم و می‌خواهیم با سایر دلسوزان و تاثیرگذاران دیگر رایزنی‌هایی داشته باشیم.

29214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 748279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RO ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۳
    0 0
    بزرگترین عامل کم رنگ شدن امید مردم عملکرد منافقانه فرصت طلبانه منفعل و هر هری مذهب شیران علم ی است که با سو استفاده از شرایط و حمایت صادقانه ملت از رهبری کاریزماتیک اما منفعل اصلاحات وارد مجلس شده اند. نیت خودتان را اصلاح کنید تا شایسته اعتماد مجدد مردم قرار گیرید. مردم به هیچ کسی چک سفید امضا نداده و نخواهند داد. دریچه ذهن خود را بگشایید و انطوری فعالیت کنید که شایسته عنوان نمایندگی مردم فهیم و اقشار فرهیخته ملت باشید نه دنباله رو الیت به اصطلاح بزرگان...