اعتمادآنلاین نوشت: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی می‌گوید: انتشار فیلم مربوط به انتخاب رهبری در مجلس خبرگان پیامدی نداشت و مطلب مهمی نبود. ما چیز پنهانی نباید داشته باشیم و نداریم.

علی مطهری نایب رئیس مجلس با اشاره به انتشار ویدئویی از مجلس خبرگان مربوط به انتخاب رهبری، گفت: فکر می‌کنم که انتشار این فیلم مسئله مهمی نبوده و اینکه مردم از مباحثات آن مجلس آگاه شوند امر مثبتی است.

وی تاکید کرد: ما چیز پنهانی نباید داشته باشیم و نداریم. بحث هایی هم که در آن جا مطرح شده بحث‌های خوب و درستی بوده است و فکر نمی کنم که مشکلی برای کشور داشته باشد.

این نماینده مجلس در خصوص اینکه آیا انتشار این فیلم پیامدی داشته یا خیر، گفت: انتشار این فیلم پیامدی ندارد و مطلب مهمی نیست. چون در بازنگری قانون اساسی آمد که رهبر نیازی نیست که مرجع باشد و صرف اینکه مجتهد باشد کافی است و امام(ره) هم همین موضوع را فرموده بودند لذا مشکلی نیست و مطرح شدن این بحث ها فکر نمی کنم که مشکلی را ایجاد کند.

مطهری در پاسخ به اینکه آیا موافق انتشار ویدیوهای مربوط به دیگر جلسات مجلس خبرگان هستید؟ اظهارداشت: فکر نمی کنم که امر پنهانی باشد و اگر سایر فیلم ها هم منتشر شود به نظر نمی رسد که مشکلی برای کشور ایجاد کند.

29215

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 748322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • من A1 ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۲
    5 0
    داره توجیه میکنه
  • بدون نام ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۲
    3 10
    من دیدم چیز مهمی نداره فیلم فقط جنجال سازی شد
  • شاهان RO ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۲
    11 0
    پس لطفا پیگیری کنید فیلم کامل پخش شود.