صحبت‌های دیشب حسن روحانی از رسانه ملی با واکنش برخی از نزدیکان او در فضای مجازی روبه‌رو شد.

به گزارش خبرآنلاین، بعد از آنکه حسن روحانی برای دومین‌بار پس از آغاز به کار دولت دوازدهم در قاب رسانه‌ ملی حاضر شد و رودرروی میلیون ها ایرانی به سوالات مجری برنامه پاسخ داد، تعدادی از نزدیکان او که بخوبی با فضای مجازی آشنا هستند دست به کار شدند و نظرات خود را در مورد اظهارات او مطرح کردند.

حمید ابوطالبی مشاور رئیس جمهور، با پایان یافتن این گفت‌وگو در توئیترش نوشت: «اگر مجری سخن دل مردم را بگوید، می تواند شبی متفاوت را رقم زده و رییس جمهور را پرتوان و بانشاط در ذهن و دل آنان بنشاند؛ باور کردن این واقعیت که سخن از دل مردم گفتن راهی است به اعماق باور مردم، اتفاقی است افتادنی.»

حسام‌الدین آشنا مشاور رییس جمهور هم که ساعاتی پیش از آغاز این گفت‌وگوی تلویزیونی در حساب توییتر خود از مردم پرسید: سوالات شما از او چیست؟ و انتظار دارید چه پاسخی به سوالات شما بدهد؟ پس از پایان برنامه دو نظرسنجی دیگری را در صفحه خود با این متن آغاز کرد. ارزیابی شما (مردم) از عملکرد مجری این برنامه چگونه است؟ نتیجه این نظرسنجی اما تا حدودی با پیش‌بینی‌هایی که قبل از آغاز این برنامه وجود داشت، متفاوت بود. از 2500 نفری که به این نظرسنجی رای دادند، 9 درصد عملکرد رضا رشیدپور را عالی، 32 درصد آن را متوسط و 59 درصد هم رای به ضعیف بودن آن دادند. ارزیابی از سخنان حسن روحانی نظرسنجی دیگری بود که مشاور او اقدام به انتشار آن کرد. در این نظرسنجی نیز از میان 4200 نفر رای دهنده، 4 درصد مردم آن را عالی، 16 درصد آن را متوسط و 80 درصد نیز پاسخهای او به مجری برنامه را ضعیف دانستند.

آشنا پس از این نظرسنجی ها در توییت دیگری عنوان کرد: اگرچه بر اثر کوتاه شدن زمان گفتگو بسیاری از سوالات مجال طرح نیافت ولی برخود لازم می دانم ضمن تشکر از کسانی که این مسیر را برای انتقال پیام خود به ریاست جمهوری انتخاب کردند عرض کنم که کلیات سوالات به اطلاع ایشان رسیده است و جدول تفصیلی هم به اطلاع ایشان و همگان خواهد رسید. آشنا در آخرین توییت خود تا این لحظه، گفته است: تلاش می‌شود که ریاست جمهور - نه فقط شخص رییس جمهور- وارد سطح جدیدی از قرار گرفتن در قاب تلویزیون شود. مصاحبه خبرنگار می خواهد نه فقط مجری! اگر برنامه زنده است باید تعاملی تر باشد. نزدیک شدن به استانداردهای گفتگویی و استفاده از فناوری های تعاملی در برنامه های آتی دنبال خواهد شد.

جمشید انصاری معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی نیز با پایان یافتن گفتگوی یک ساعته حسن روحانی با مردم ایران در حساب توییتر خود نوشت: آقای روحانی در مصاحبه خود به نکته دقیق و مهمی در خصوص موسسات مالی و اعتباری اشاره کرد: آنچه تا امروز به سپرده گذاران پرداخت شده است از منابع بانک مرکزی و در واقع از اموال همه ملت بوده است.

29215

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 748543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RU ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۳
    1 0
    اصلا هیچ پاسخ صریحی نداد وبا طولانی کردن صحبت هایش وقت را کشت تا مجری سوال های بیشتری نپرسد
  • بی نام A1 ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۳
    0 0
    "رودرروی میلیون ها ایرانی به سوالات مجری برنامه پاسخ داد" یکی از پاسخ های ایشان رو نام ببرید نمیتوانید چون پاسخی درکار نبود.
  • بی نام A1 ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۳
    0 0
    نزدیکان ایشان 5 سال گذشته فقط به به و چه چه کردند بابت هر خرابکاری, درست مثل سایر دستگاه ها و دولت های قبلی.
  • بی نام A1 ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۳
    0 1
    خوب بود. نگرانی های فضای مجازی پاسخ داده شد تا عده ای روی آن موج سواری نکنند و البته پاسخ به بعضی سئوالات در وقت کوتاه میسر نیست. رییس جمهور نمی تواند یک برنامه ای که قصد اجرا دارد را در 10 دقیقه توضیح دهد. پاسخ های آقای روحانی هم در وقت مقرر مناسب بود. شاید لازم باشد که رییس جمهور در زمان های کوتاهتری حضور پیدا کنند و در هر نوبت سئوالات کمتری مطرح شود که ایشان بتواند پاسخ مفصل بدهد.