صرفه‌جویی ۶۶ مگاوات ساعت انرژی الکتریکی در استان سمنان

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان سمنان از اجرای 14 رزمایش خدمت متعالی با صرفه جوئی 66 مگاوات ساعت انرژی الکتریکی در سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین مهندس سعید قدس بیان داشت : رزمایش های خدمت متعالی به منظور بهینه سازی و اصلاح حجم وسیعی از شبکه ها و تاسیسات توزیع برق که فرسوده ، قدیمی و عارضه دار هستند در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود و این مهم در راستای اقتصاد مقاومتی عملیاتی است .

وی اظهار داشت : در این طرح جهادی- ضربتی ، با تجمیع و بسیج امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی، ظرف کمترین مدت، عملیات بهسازی خطوط و تاسیسات برق رسانی اجرائی گردیده و بیشترین بهره وری حاصل می گردد .

وی تصریح کرد: در طی سال قبل ، 14 رزمایش خدمت متعالی توسط مدیریت های توزیع برق در سطح استان سمنان به اجرا درآمده وحجم کاری که معادل 112 روز می باید به صورت عادی انجام شود، با این رزمایش ها، در 14 روز عملیاتی شده است.

مهندس قدس با عنوان این که 71 هزار متر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف اصلاح و بهینه سازی گردیده افزود : در مجموع دو هزار و 940 نفر ساعت کار در این رزمایش ها فعالیت داشته اند .

وی خاطرنشان کرد : افزایش رضایت مندی مردم ، ارتقای کارائی عملیات ، هم افزائی امور تجمعی ، کسب مهارت ، تصمیم گیری و اجرا در شرایط اضطراری ، تقویت ارتباطات و ترویج همیاری متناسب بین نیروهای عملیاتی و پشتیبانی، از مهم ترین مزایای این رزمایش ها به شمار می رود.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 662696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =