ایرنا نوشت: عضو هیات‌ مدیره و ‌مدیرعامل پست‌ بانک‌ ایران از اختصاص 20 دستگاه ATM این بانک در روستاهای چهارمحال و بختیاری بزودی خبر داد.

خسرو فرحی  در حاشیه افتتاح باجه پست بانک در روستای 'کران ' شهرستان فارسان افزود: فعال شدن باجه خدمات پستی این بانک در روستاها در راستای رعایت حقوق شهروندی و دسترسی همه روستائیان به خدمات بانکی است.

وی ادامه داد: پست بانک باید براساس برنامه دولت و بانک مرکزی تمامی خدمات خود را در روستاهای با جمعیت بالا توسعه دهد و برخی از دستگاه ها نظیر ATM را خریداری کرده و در راستای تسهیل استفاده از خدمات بانکی در روستاها نصب کند.

مدیر پست بانک چهارمحال و بختیاری نیز گفت: برای راه اندازی باجه خدمات پستی و یک دستگاه ATM در روستای کران از توابع شهرستان فارسان یک میلیارد ریال اعتبار هزینه شد.

بهنام یزدانی با بیان اینکه 267 باجه خدمات پستی در چهارمحال و بختیاری فعال است، اظهار کرد: باجه خدمات پستی این بانک در روستای کران برای یک نفر فرصت شغلی فراهم کرده است.

هم یانک 12 هزار باجه خدماتی پست بانک در روستاهای کشور فعال است.

روستای کران حدود 35 کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

دستگاههای خودپرداز یا ATM مخفف Automated Teller Machine است که به مشتربانی بانکی بدون حضور در باجه با داشتن کارت رمزدار وجه نقد پرداخت می کند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 679369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =