بیش از 1000 روستای لرستان از نعمت گاز بهره مند هستند

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان با بیان اینکه هم اکنون 1040روستای استان از نعمت گاز بهره مند شده اند گفت : از این تعداد طرح گازرسانی به 223 روستا در سال گذشته به بهره برداری رسیده است .

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،حشمت اله شمس خرم آبادی گفت : در سالهای اخیر ، گازرسانی به روستاها اولویت نخست شرکت گاز استان بوده بطوریکه در همین راستا طرح گازرسانی به بیش از 680 روستای استان در دولت تدبیر و امید از گاز بهره مند شده اند .

وی افزود در سالهای 93 و 94 نیز گازرسانی به شهرهای گراب و کوهنانی و سپیددشت که بخاطر مشکلات اجرایی و عبور خط تغذیه گاز از مناطق صعب العبور متوقف شده بود با تلاش فراوان به بهره برداری رسید .

مدیر عامل شرکت گاز لرستان گفت : هم اکنون 23 شهر استان از نعمت گاز برخوردارند که 99 درصد جمعیت شهری را شامل می شود و گازرسانی به شهر درب گنبد امسال آغاز خواهد شد .

وی خاطرنشان کرد ؛ جمعیت روستایی بهره مند از گاز استان نیز در حال حاضر 74 درصد می باشد که با وجود طرحهای در حال اجرا این رقم نیز در سال جاری و سالهای آتی افزایش خواهد داشت .

شمس خرم آبادی افزود : علیرغم محدودیت های فراوان شرکت گاز در سالهای اخیر عملکرد کم نظیری از خود بجای گذاشته و توانسته در سالهای اخیر بخش زیادی از جمعیت روستایی استان را از نعمت گاز بهره مند نماید .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 681244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =